videoita!
[/quote]
Ei vois olla nolompi homma ku sutia hiekalla! Eihän tuossa oo mitään järkeä. Alkaa sitten vasta kuvaamaan sutittamisia kun sutii samalla tavalla asfaltilla. NOLOA! NAURETTAVAA! Mä repesin totaalisesti.
[/quote]
Toiset tykkää asfaltista ja toiset sorasta!
Kyllä ainakin minusta on paljon kivempi lennättää sorateitä pitkin kuin asfaltilla
Ei vois olla nolompi homma ku sutia hiekalla! Eihän tuossa oo mitään järkeä. Alkaa sitten vasta kuvaamaan sutittamisia kun sutii samalla tavalla asfaltilla. NOLOA! NAURETTAVAA! Mä repesin totaalisesti.
[/quote]
Kyllä ainakin minusta on paljon kivempi lennättää sorateitä pitkin kuin asfaltilla
Inkku A tiisseli
Niin, no asfalttiahan se olikin, tosin irtohiekkaa päällä ettei lähtis takapyörät laahaamaan.On 2004-05-18 14:27, Juzu wrote:Ei vois olla nolompi homma ku sutia hiekalla! Eihän tuossa oo mitään järkeä. Alkaa sitten vasta kuvaamaan sutittamisia kun sutii samalla tavalla asfaltilla. NOLOA! NAURETTAVAA! Mä repesin totaalisesti.![]()
Omega B -95 x20se farkku
Kadett E -88 16Sv (powered by 13S cam)
Vectra B -99 x20xev voyage EX
Vectra B -01 z22se sedan
Kadett E -88 16Sv (powered by 13S cam)
Vectra B -99 x20xev voyage EX
Vectra B -01 z22se sedan
Ei vois olla nolompi homma ku sutia hiekalla! Eihän tuossa oo mitään järkeä. Alkaa sitten vasta kuvaamaan sutittamisia kun sutii samalla tavalla asfaltilla. NOLOA! NAURETTAVAA! Mä repesin totaalisesti.On 2004-05-18 17:06, rekordE wrote:
[/quote]
[/quote]
Olen aivan samaa mieltä!! Kunnon soratiellä on kiva päästellä menemään (jos on kunnon takapotku peli siihen... kuten c-kedautti...
Taikka vaikka hiekkakentällä kiva pyörittää, kun kuulee kivien ropinan ja auto pysyy hanskassa