2.0i konee remontti
tiettääköhä porukat täällä että mitä tuleepi koneremontti (2.0i 8v) maksaan?
meinmaan että vähä meinas kiehahtaa kone ja veet tuli pihalee ja nyt en tiiä että pitäskö avata koko kone ja viiä kansi pajalle jne.ja samalla kato ku oon aatellu tehä pientä viritystä niin samalla laskea kantta vähä.ja mitäköhä kannattaa ottaa huomioon, kun funtsin jotta ite aukasen koneen ja vien kunnostettavat osat pajalle ja sit ite kokoan.jota sanokaa mitä kaikkea mun kantsii tarkistaa.
meinmaan että vähä meinas kiehahtaa kone ja veet tuli pihalee ja nyt en tiiä että pitäskö avata koko kone ja viiä kansi pajalle jne.ja samalla kato ku oon aatellu tehä pientä viritystä niin samalla laskea kantta vähä.ja mitäköhä kannattaa ottaa huomioon, kun funtsin jotta ite aukasen koneen ja vien kunnostettavat osat pajalle ja sit ite kokoan.jota sanokaa mitä kaikkea mun kantsii tarkistaa.
Jos on keittänyt niin luultavasti on kansi kierossa ja tiivisteet palanu.Joten jos meinaat laittaa rahaa remppaan niin kannattaa siinä samalla tehä koko koneremontti kunnolla.Kansi pajalle oikaistavaksi ja kuten sanoit niin laskea kans mutta kannattaa muistaa että pelkällä kannen laskulla et saa mitään ihmeellistä tehon lisäystä aikaan joten kannattaa samalla portata kansi ja vaihtaa putkisto paremmin virtaavampaan ja bensapuoli päivittää samalle tasolle.Kaikki on rahasta kiinni mitä meinaa koneellensa tehä.
-
Veccu-c20xe
- 'Senator'

- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Ja sitten katot, eka, ettei ole merkitty vähä päästöiseks sitä alkuperäistä...On 2004-05-19 22:16, Veccu-c20xe wrote:
Jos kantta meinaa laskea niin minä suosittelisin hankkimaan siihen SEH-koneen nokka-akselin samalla (motonetissä n. 140e). Sitten tulee jotain hyötyäkin siitä kannen laskusta tehojen muodossa.
1mm laskulla saat 1:9,2 puristuksen noin 1:10:een, niinkuin SEH koneessa on vakiona.
EDIT:Ei mene katsastuksesta läpi...
<font size=-1>[ This Message was edited by: lurttinen on 2004-05-19 22:23 ]</font>
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Ainahan se remontti kannattaa.On 2004-05-19 22:42, redplanet wrote:
niin ja vielä mitä te ootte mieltä että kannattaako tuohon koneeseen sitten edes tehä remonttia?
että tuleeko se niin kalliiks?
Siihen 1000€-2500€ menee varmaan haarukka. Kallistahan se on...
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4