Kalvot pois ikkunoista

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
ekto+
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja ekto+ »

Miten lähtee? -Ei vissiin pelkästään repimällä. Ja puukolla tulee naarmuja ja kirveellä sirpaleita.. Ja lähteekö liimat millä tärpätillä..

Searchilla en löytänyt tai sit en osannut laittaa oikeeta hakusanaa..
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Jäsennumero: 1227

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

Kyl ne repimällä saattaa lähteä, mut liimat jää lasiin. Tiukassa ovat ainakin ja ehkä puukolla voi avittaa hieman.

Liimat saa pois asetoonilla ja isopropanolilla.
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
J@gr
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja J@gr »

Itse kun irroitin takalasin kalvon niin revin kuumailma puhaltimen avulla vähän lämmittäen kalvon pois ja liimat hankasin saippua vedellä pois.
ekto+
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja ekto+ »

kiitoksia vastauksista :smile: Eiköhän näillä jo pääse alkuun
Tume22
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Tume22 »

ite oon repiny kalvot kolmesti irti(enää en revi, koska ei tule mitä repiä :smile: ) autostani ja kertaakaan ei ole jäänyt mitään liimoja vaikka olen ottanut ne ihan "kuiviltaan". eli en käyttänyt mitään kikkoja vaan repäsin irti!
Anakonda
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Anakonda »

Lämmittämällä ja varovasti vetämällä lähtee ja loput liimat voi irroittaa vaikka tärpätillä!
Jazz78
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jazz78 »

On 2004-05-23 21:55, Tume22 wrote:
ite oon repiny kalvot kolmesti irti(enää en revi, koska ei tule mitä repiä :smile: ) autostani ja kertaakaan ei ole jäänyt mitään liimoja vaikka olen ottanut ne ihan "kuiviltaan". eli en käyttänyt mitään kikkoja vaan repäsin irti!
Ihan uteliaisuuttani kysyn, <i>miksi</i> olet joutunut repimään niitä peräti kolmesti irti??
~~~~~~~~~~~~~~~ Chevrolet Cruze 1.6 LT 2012 & Chevrolet Aveo 1.2 LS 2011 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~ Grand Master Rekkaribongari 1-999 08/2005 - 02/2010 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Enliz
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Enliz »

Onko mahdollisesti ollu etusivu ikkunoissa? =)
Lazi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Lazi »

Kannattaa olla aika varovainen ton lämmittämisen kanssa, meinaa näinkin voi käydä kun lämmittää: http://froz.users.daug.net/kuvat/Untitled.jpg
Olbe
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Olbe »

On 2004-05-25 00:31, Lazi wrote:
Kannattaa olla aika varovainen ton lämmittämisen kanssa, meinaa näinkin voi käydä kun lämmittää: http://froz.users.daug.net/kuvat/Untitled.jpg
liika on aina liikaa :lol:
Astralyzer
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Astralyzer »

On 2004-05-25 00:31, Lazi wrote:
Auts!!! Tuo mahtoi ottaa pattiin hiukan... Tosin itselle kävi aikoinaan Vecun takalasin kanssa sama härdelli...ja otti se aivoon ihan oikeasti... :grin: :grin: :grin:
Tume22
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Tume22 »

[/quote]

Ihan uteliaisuuttani kysyn, <i>miksi</i> olet joutunut repimään niitä peräti kolmesti irti??

[/quote]

Heh :smile: siksi oon joutunu repimään kun ensimmäiset tummenukset oli liian tummat (25%), ne oli pelkissä takasivulaseissa(real thönink):) sitten toiset kalvot oli 40% kaikki lasit paitsi tuulilasi! = vahingossa talvella raappasin jäitä etulaseista sisäpuolelta liian lujasti, ja nehä repes joten piti otta kokonaan poies:) ja kolmas kerta oli kun irrotin takasivulaseista nuo 40% irti koska ne loi sellasen "amisluukin" kun ei ollu etulaseissa.

enää ei ole muualla kun takalasissa 40%, ja on muuten aika ovelanäkönen kun takaa näyttää että lasit on mustat mutta sivulle tulee niin eipä ookkaan kun silleen hämysti hämärät :smile:
Vastaa Viestiin