Erillissarjojen asennus Astra G?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Sami-K
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Sami-K »

On 2004-05-18 16:53, Peltzi* wrote:
Sami ootko maalannut ton keskikonsolin auton omalla hopean värillä?

kiittää runsas lukuisista vastauksista =)

pitänee ostaa ne korokepalat.
Joo se on auton värikoodin mukaan maalattu ja päällä on puolihimmeä lakka. Vein ton suosiolla maalarille kun se ei tullut maksamaan sen enempää kuin olisi ostanut värikoodin mukaan spray pullon lakan ja tartunta +joustinaineet. Jos ite meinaat maalata keskikonsolin niin siinä päällä on sellanen suojapinnoite joka pitää rapsuttaa pois. Ainakin maalari kehui että konsoli rupes kuplimaan kun se laitto siihen tartunta aineen ja sit se joutu rapsuttaa sen suojapinnoitteen pois. Osta suosiolla korokepalat, koska sinne on todella vaikea ite ruveta tekeen, koska sielä ovipahvis on todella vähä tilaa. Ite yritin tehdä mut luovutin heti ensimmäisen kokeilun jälkeen. Team kätsältä lappeenrannasta ostin korokepalat ja ne oli 12e pari ja on takuulla tarpeeksi tukevat.
mickus
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja mickus »

On 2004-05-18 11:02, Miro.Simounen wrote:
tosin noissa valmiissa tuntuu olevan elementin kiinnitys paikat liian hepposet, ainakin omille ämyreille (infarin kappa perfect 6.1) joten vetäsen kiekot 15mm vanerista ja kyllästän sen liimalla. :smile: avrmana kestää ainakin.
Joo, nuo Pioneerit oli aika rimpulat, mutta vaikea siitä puusta on saada kestävää, varsinkaan vanerista. Rinkula saa olla n. 5mm kapeimmasta kohdasta, ja siihen kun vetää ruuvin niin saa olla aika hyvin hartsissa uiteltu, että kestää. Muutenkin se kiinnitys sinne auton puoleen on vähän hankala, se ovipahvi tulee niin lähelle, että korkeussuunnassa ruuvien alle ei jää sitä viittäkään milliä. Itse tekisin kuidusta, jos olisi välttämätöntä itse tehdä.
Signum 2.0T Elegance
Zeni
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Zeni »

Lasikuitu on se päivän sana noissa touhuissa. Ostetut asennusrinkulat saa helposti "valmiiksi" tukevoittamalla ne kuidulla.
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
Jyrki P
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Jyrki P »

Kuva
Peltzi*
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Peltzi* »

HIENO!
taitaa olla mullakin pakko ostos toi spoileri.
Flamingo
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Flamingo »

Onnistunut kokonaisuus!

Ps. maski on hyvä :wink:
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" -
Mario Andretti
Miro.Simounen
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja Miro.Simounen »

On 2004-05-18 22:24, mickus wrote:
Joo, nuo Pioneerit oli aika rimpulat, mutta vaikea siitä puusta on saada kestävää, varsinkaan vanerista. Rinkula saa olla n. 5mm kapeimmasta kohdasta, ja siihen kun vetää ruuvin niin saa olla aika hyvin hartsissa uiteltu, että kestää. Muutenkin se kiinnitys sinne auton puoleen on vähän hankala, se ovipahvi tulee niin lähelle, että korkeussuunnassa ruuvien alle ei jää sitä viittäkään milliä. Itse tekisin kuidusta, jos olisi välttämätöntä itse tehdä.
Eihän se puu kestä tosiaan noin kapeana juuri mitään.

itellä tulee korokkeet siis 30mm vesivanerista, reunaa jää 12mm josta elementti tosin pultataan vain läpi oveen. (vaatii elementit tuon verran että lasi aukee, autona B Vectra)
Mixu_N
OCF Member
OCF Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mixu_N »

Onko toi wanha HK:n auto? Nimittäin on sitten perhana kilpailija :grin: :grin:
Ex - Opel Calibra C20LET FWD -92 0-402m 14s / 177km/h, 0-1609m 231km/h
Opel Vectra C 2.8t
ThaBoYoo
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja ThaBoYoo »

eikös huoneistokeskuksen autoissa ole tummat (irmscher?) takavalot? ainakin mun havantojen mukaan on.
Mixu_N
OCF Member
OCF Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mixu_N »

On 2004-05-24 13:29, ThaBoYoo wrote:
eikös huoneistokeskuksen autoissa ole tummat (irmscher?) takavalot? ainakin mun havantojen mukaan on.
öh, uusimmissa vakioastroissa on sellaiset tummat valot... ja HK vaihtaa aika tasasin väliajoin noita staroja. Ei niissä nyt mitään tuningia sentään ole :grin: :grin: :grin:
Ex - Opel Calibra C20LET FWD -92 0-402m 14s / 177km/h, 0-1609m 231km/h
Opel Vectra C 2.8t
Peltzi*
'Senator'
'Senator'

Jyrki osta viel tämmöset lexus valot niin sit on bueno!

http://www.autovarusteet.com/images/1750002.JPG

näin pari viikkoo sit tommoses oranssissa astrassa (sattui olemaan vielä 5-ovinen) lexus valot.oli aika hemmetin siisti takaa päin.

voin pistää kuvia jossaa välis mun prokkiksesta.siin just lexukset ym...
stiflat
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja stiflat »

Jyrki P, olet ainakin omanlaatuisen
värityksen keksinyt jarrusatuloihin...

Mikä madallus tuossa on takana, kun näyttää
aika matalalta noin yhtäkkiä katsottuna.
Astralyzer
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Astralyzer »

Juu...minustakin tuo on aika siisti kokonaisuus. Itse laittaisin tuohon tummat lexusvalot...tosin en oo varma onko sellaisia Astmaan saatavilla... :smile:

On toi silti jo tuollaisena oikeasti siisti kokonaisuus. Minä pidän!!! Tuostahan saisi aika makean "Jägermeister" -rassin, joita sakemannit tykkää duunata. Ja eikös Tuning Magazinella ole joku vuosittainen Jägermeister -tuning skabakin...eikun vaan suomalainen voittaja tästä... :grin: :grin: :grin:

P.S: Siis tämä siksi, kun tuo väri olis just oikea siihen hommaan... :wink: Itse nimittäin himoitsin just tollasta oranssia Astraa tästä kyseisestä syystä, mutta eihän niitä just silloin ollut missään!!

Edit: Mitkäs vanteet sulla on tuossa?? Sopii aika hyvin Astraan. Mikä koko, mikä et...mikä hinta ja mistä??

<font size=-1>[ This Message was edited by: Astralyzer on 2004-05-25 09:20 ]</font>
Peltzi*
'Senator'
'Senator'

Tossa on mustat.
http://www.autovarusteet.com/images/BLACKAstraG.jpg

http://www.autovarusteet.com/lexustakavalot.html

mä pistäisin tommoset vaaleet lexukset.
mulla on just mustat lexukset autossani. (musta auto)

ne rial le mans 17" et on 35-40 en oo varma et:stä.

niitä saa vaikka euromasterilta ja hinta on siel 660 euroo.
Tee_Jii
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Tee_Jii »

mulla on just tollaset kromiset corollaverso-valot omassasi..

sattuu hyvin, kun on kori on hopean värinen..
Vastaa Viestiin