Juu eli joku näistä mitoista olisi tarpeen.
Jos joku voi mitata niin täältä tulee sitten toiveiden mukaiset valmiit mittarit tällä kaverille. Ja muutkin saa tietenkin nuo pohjat mitkä emäntäni pyöräyttää.
Mahdollisimman tarkka mitta sitten.
<font size=-1>[ This Message was edited by: JaspaJami on 2004-05-18 21:04 ]</font>
Pystyiskö kukaan ilmoittamaan mitään noista mitoista? Nyt olis avovaimokkeella hyvin aikaa väsäillä tuollaisia ja olis hyvä kun sais suoraan oikeaan kokoon.
skannatkaa orkkis pohjat ja kääntäkää värit vaikka phoshopilla...helppoa ja hienot tulloo...ja valokuva paperille tulostus ni avot! ja saa vaikka kaikki sateenkaaren värit;-)
On 2004-05-25 22:06, Rampe wrote:
skannatkaa orkkis pohjat ja kääntäkää värit vaikka phoshopilla...helppoa ja hienot tulloo...ja valokuva paperille tulostus ni avot! ja saa vaikka kaikki sateenkaaren värit;-)
No nyt on tarkoitus tehdä kuitenkin pohjat uusiks, ei siis vain valkoisella pohjalla mustaa. Kuvankäsittely ei todellakaan ole mikään ongelma, vain tulostus oikeaan kokoon.
Ongelma nimenomaan vaan nuo mitat. Eli tarttisin joko ne tai jos joku pystyy skannaamaan alkuperäiset ja ilmoittamaan skannaus arvot (jos kuvaa skaalaa) niin sekin onnistuu. Itse kun en pysty skannaamaan alkuperäisiä.
On 2004-05-26 11:34, juha777 wrote:
ite oon tehny niin että oon vääntäny koneella taustat valmiiks ja sit vaa irrottanu mittariston ja iha kokeilemal oon tulostanu sit oikeen kokosen...
Onnistuuhan se noinkin mutta turhaa työtä. Lisäksi parempi laatu kun saa tehtyä suoraan oikeaan kokoon. Samaten sen voisi pistää jo muille jakoon ennen kuin on päässyt kokeileen sen sopimista paikoilleen.