b omppuun mankan ja näytön väliin piuha?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Veccu4x4
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Veccu4x4 »

eli oon vaihtamassa alkuperäistä mankkaa pois omegasta nii mistä mä saan sellasen piuhan millä näkys noi radion kanavat ja se lämpötila siinä auton omassa näytössä.jos joku on löytäny jostaki sellasen nii olis kiva tietää mistä?!ja vuosimallihan oli -95
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Jäsennumero: 1227

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

Siihen tarvitaan soitin, joka tukee sitä omegan omaa näyttöä.

Ooppelilla on tarjous, jossa lupaavat 70€ hyvitystä vanhasta (alkuperäisista) soittimesta uuteen ?VDO? soittimeen, jossa on tuki auton omalle näytölle.

Toki noita ulkopuolisen näytön tuennalla varustettuja soittimia löytyy muiltakin valmistajilta...
Veccu4x4
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Veccu4x4 »

mulla on tollanen jvc chameleon mallinen mankka nii löytyyköhän jvc:lle sellasta?
hartoj
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja hartoj »

Käy paikallisessa Obel-liikkeessä kysymässä. Siihen väliin saa sellaisen adapterin, joka hoitaa homman. Kun ainakin Pioneeriin saa, niin varmaan muihinkin.
Toisaalta aika turha se on, jos mankassa on oma näyttö. Itse ainakin jätän mieluummin sen päivämäärän näytölle, kun ei sitä ihminen pysty muistamaan ; )
Astra F 1.6i 16v -97 Kuva
skk
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja skk »

b-ompussa tuo radion paikka on melkein lattialla, että siinä jos missä tuo ylössijoitettu näyttö on paikallaan.
hartoj
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja hartoj »

On 2004-05-26 00:04, skk wrote:
b-ompussa tuo radion paikka on melkein lattialla, että siinä jos missä tuo ylössijoitettu näyttö on paikallaan.
No siinä tapauksessa varmaan onkin. Astraalissa kun nuo ovat päällekkäin, niin tuntuu vähän turhalta..
Astra F 1.6i 16v -97 Kuva
Vastaa Viestiin