On 2004-05-29 22:13, Realsanta wrote:
saa tulla Seinäjoelle niin saa näyttää kuin wanha b-ryhmäläinen menee ohi 8-tapilla
Aloitetaanko uudestaan sanasota?!
Mikä helvetin B-ryhmäläinen!? Mistä olet tuollaista saanut päähäsi? Perus manta (itseasiassa vauxhall) lievällä virivirikoneella...
Samaa mä ihmettelin.. B-Ryhmäläisiä Opeleita ei oo edes ollu 8-tapilla,ainakaan mun tietääkseni!!
PS. Ja mitä tähän alkuperäseen keskusteluun tulee,niin ei voi sanoo kun hyvää päivää...Tommonen vanha Kadetti joutas paaliin,viitis paljon sillä täällä hehkutella.
Kyl mä sitä vähän koitin pari viikkoo sit kiusia,mut ei lähteny mukaan... Nyt taas tulos pohjanmaalle maanantaina,niin pitää koittaa kiusata uudelleen ja ei hävetä vaik häviäis...
h04x:joo ei kannata ottaa ylinopeuksia itte otin viikolla 240euron sakot ylinopeudesta ja poliisit keui kun pidätti että tästä autosta on soitettu aluehälyytyskeskukseen tänäpäivänä että liikkuu muihin nähden huomattavasti kovemmalla nopeudella
On 2004-05-29 23:18, cdx16v wrote:
h04x:joo ei kannata ottaa ylinopeuksia itte otin viikolla 240euron sakot ylinopeudesta ja poliisit keui kun pidätti että tästä autosta on soitettu aluehälyytyskeskukseen tänäpäivänä että liikkuu muihin nähden huomattavasti kovemmalla nopeudella
On 2004-05-29 23:22, cdx16v wrote:
tappisladi:vai täyskäsi? kyl vanhalla viivalle vaikka koska!.
Hoh hoijaa... Yritä nyt pysyä sen housuissas sen ritsas kanssa.! Mä yleensä puhun nopeista autoista,en 16v Vecculeista. Ja kilpaa en aja,kun siihen tarkotukseen tehdyllä autolla,ja suljetuilla teillä.
Ps. Tainnu"amis"loppua ja nyt otettu vähän teini-limpparia,niin jutut on kun isommallakin miehellä.
On 2004-05-29 23:36, VauxCali wrote:
No voi helvetti, mikä ihmeen idea tos ny on tulla heti amikseks nimitteleen, jos ihmiset tykkää verrata vähän autojensa kiihtyvyyksiä?
Niin...ja jälleen kerran yleisen liikenteen seassa.Ei kuulu tommoset 220 vauhdit suomen teille...
On 2004-05-29 20:57, astramaani wrote:
ei nua tojotat mee mihkää,äsken veljen 1.8gt e kadetilla pestiin lexus is200.komiaksi oli pistetty mut ei pärjänny,mahtoi poikaa harmittaa ku vanhalle kadetil hävis..
Niinpä...
Komia jo valmiiksi,nimittäin.Olikohan tomaatilla peräti 11 sekkaa 0-100,joten siitähän voi jo rinta rottingilla täällä retostella,jos puolta kevyemmällä ja 20x halvemmalla munakupilla piestiin,mennentullen...