Kadett GSi 16V. Mikä on C20XE koneen norm. lämpötila?

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
Bull_Doser
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Bull_Doser »

Vaihdoin eilen uuden termostaatin ja olisin kysellyt vaan et kuinka lämpöseks koneen pitäs lämmetä(monta pykälää digimittarissa) normaali ajossa?

Itsellä se on maantie ajossa aina 1.pykälässä, ja kaupunki ajossa 2.pykälässä. Oon saanu sen joskus käymään 4.pykälässä(nää arvot siis vanhalla termarilla)

Kuinka nopeesti teillä tuo kyseinen auto/kone alkaa puhaltaa lämmintä? Tuntuu vaa et kestäis aika kauan, varsinki talvella. Itse kun olen verrannut faijan fiat puntoon ja A corsaan, niin ne puhaltaa lämmintä todella nopeesti ja konekin lämpiää nopee. Toisaalta molemmat on 1.2L koneella ja oma gsi on 2.0L. On hieman koko eroa.
Millä liikun: Insignia 2.0T Aut. business line 4-ov -09
JS
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja JS »

oma:
Talvella 5 min ja puhaltaa lämmintä, alle 10 min ja lämmöt on kolmannessa pykälässä ja pysyy siinä. Entisessä 16v:ssä oli termari paskana ja se oireili samalla lailla kuin omasi, itse olen tosin saanut vain kerran lämmöt nousemaan neljänteen pykälään...:roll:
tumppa2
OCF Member 2015
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tumppa2 »

Joo itellä ajossa pysyy kolmessa pykälässä ja jos joutuu olee paikoillaan käynnissä pitemmän aikaa noin 15min niin nousee neljäntee ja lähtee flekti pyörii sit heti ja laskee takas kolmee.
Jari79
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jari79 »

mulla nousee vaan yhdenpykälän...
Vastaa Viestiin