Calibran siivestä?

Keskustelua Opeleista
MME
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja MME »

On 2004-05-30 23:52, JaneZki wrote:
Joten sanoisin tähänkin et tää on sitä perus suomalaisen kateutta kun "haukkuu" laitettuja autoja joihin on menny enemmän hikisiä työtunteja kun monilla teistä menee ees töissä saati sitten sitä rahan määrää mitä noihin laitteisiin saa menee... :lol: :lol:
No tuskinpa nyt minkään korisarjan kiinni ruuvamiseen ihan jumalattomasti saa tunteja menemään..Ei rakennetuissa autoissa mitään vikaa ole,mutta ei kai tyylitajua ole pakko jättää himaan kun lähtee tuhlaamaan niitä rahojaan sinne korisarja kauppaan..:smile:
JaspaJami
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja JaspaJami »

On 2004-05-31 11:59, blueranger wrote:
No, onhan Jatzun siipi sieltä parhaimmasta päästä. Harva siipi edes sopii Calibraan rikkomatta liikaa korin muotoja ja billet-lintulaudat on luku sinänsä...
No eikä toi siipi sitten riko muotoja? Tuollainen jyrkkä kulmainen kun Calibra on niin pyöreä ja sulavalinjainen. No makuasia turha kait siitä on kiistellä.
astramaani
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja astramaani »

maku asia nimenomaan..mun mielestä hyvin mallaa..mitää vikaa
JaneZki
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja JaneZki »

On 2004-05-31 22:49, JaspaJami wrote:
On 2004-05-31 11:59, blueranger wrote:
No, onhan Jatzun siipi sieltä parhaimmasta päästä. Harva siipi edes sopii Calibraan rikkomatta liikaa korin muotoja ja billet-lintulaudat on luku sinänsä...
No eikä toi siipi sitten riko muotoja? Tuollainen jyrkkä kulmainen kun Calibra on niin pyöreä ja sulavalinjainen. No makuasia turha kait siitä on kiistellä.
No jos kerran pitäs olla "pyöreitä" muotoja ni täs on spoikan mallia http://gtphotos.free.fr/tuning_s/mitsub ... ipse-2.jpg itse en kyllä tollasta laittais mut makuasiahan se on :wink:

Siinä on taas calibran kuvia iha jees mun mielestä
http://gtphotos.free.fr/tuning_s/opel_c ... ning-1.jpg
http://gtphotos.free.fr/tuning_s/opel_c ... ning-2.jpg
Paitsi noi takavalot! :eek:
"Elämä opettaa, kuolema lopettaa"
"kalikan raato ja 1.5bar"
caliber
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja caliber »

No kyllä se ihan ekassa kuvassa on parempi kuin tuo kulmikkaampi samanlainen. Molemmat mun mielestä liian korkeita mutta se pyöreys ekassa lilassa vie voiton.
Kuva
K2Ri
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja K2Ri »

On 2004-05-29 16:28, datzka wrote:
Juu eli moinen löyty

http://www.hot.ee/roosta/cce/Pildid1/im ... ER_jpg.jpg

Tietoa onko jokin myytävänä oleva malli, vai itse väsätty?

kaveri laitto viestii, et tekijä olis ilmeisesti "Prima Evo Spoiler". muistelisin et jollain ruotsalaisil Calibra sivuil olis ollu noit enemmänki..

mun mielestä toi on paras evo, mitä calibroissa oon nähny. riegerin kanttikertaakantti spoileri taas on ihan hirvee..

EDIT: ja tässä samanlainen ku toi datzkan, mut vaan vakio valoilla.
Kuva

<font size=-1>[ This Message was edited by: Calibra_46 on 2004-06-03 15:30 ]</font>
Mylläri
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Mylläri »

Turhaan aiheeseen taas kulutetaan voimavaroja... ihan turha kiistelyn aihe taas vaihteeksi. Miksi kysyä muilta mielipidettä kun tässä foorumissa kaikilla on oma "parempi" vaihtoehto aina kaupan.

Turha siis kysyä mitään kun aina joku (eräät vakio kasvot) tarjoaa parempaa ja haukkuu sitä mitä tarjoaa.

Parempi olla itsepäinen ja tehdä sellainen kuin itse halajaa. Ei kai autoa toisten ehdoilla rakennella... ?

VÄHÄN MUNAA TÄHÄN TOUHUUN PRKL!!
K2Ri
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja K2Ri »

Mylläri älä oo niin tosikko! :wink: :grin:

off-topic on aina off-topic, ilman sitä tällasissa foorumeissa meno ois ihan tylsää. :smile: kannattaa aina noissa spoilereitten valinnoissa muistaa, et *makuasia, sano musti ku muniaa nuoli"

:smile:
BMW F31 320dA xDrive ///M-Sport Individual '15
BMW e46 ///M3 Cabrio '01

Kuva
Racoon
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Racoon »

On 2004-06-03 15:01, Mylläri wrote:
Turhaan aiheeseen taas kulutetaan voimavaroja... ihan turha kiistelyn aihe taas vaihteeksi. Miksi kysyä muilta mielipidettä kun tässä foorumissa kaikilla on oma "parempi" vaihtoehto aina kaupan.

Parempi olla itsepäinen ja tehdä sellainen kuin itse halajaa. Ei kai autoa toisten ehdoilla rakennella... ?
Eihän kinastelu ja mielipiteiden puolustaminen turhaa ole. Vähän muutakin pitää olla kuin raakaa faktaa.

No ei todellakaan ulkonäköön liittyviä juttuja muilta voi kysyä, nytkö vasta tajusit?
Kyllä niitä muitakin kuin itseä varten rakennetaan; jos esim. kaikki muijat olisi sitä mieltä, että kulmikas sucks, niin ne vähenisi reippaasti. Entäs näyttelyt? Itse sitä vaan siellä katselen, muut kulkee ohi...
Mylläri
'Senator'
'Senator'

Kannattaako sitä auto edes rakentaa jos pitää koko ajan vaihtaa osaa ja pitää galluppia aiheista; "onko mun spoileri sinun, sinun ja myös sinun mielestä hyvä & kaunis yms". Vähän omaa päätösten tekoa.

Jos oikeesti on muussakin elämässä tuollainen niin ei varmaan ole kovin pitkälle elämässä pääse tai sen laadusta puhumattakaan. Siis se liiallinen toisten mielipiteisiin tarrautuminen.

Kaikkia ei vaan voi miellyttää.

Mä arvasin että tästä tulee taas eripuraa.
Kait sitä pitäis pysyä vaan asialinjalla. :smile:
Hevi on parasta paskimmillaankin.
VEN
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VEN »

jep oon miettiny kanssa tuota että onko tosiaan järkeä rakentaa toisten mielipiteiden mukaan esim. tuosta spoileri jutusta että suurin osa sanoo että tuo on hyvä no sellainen sitten ja taas kysytään seuraavasta osasta no joo tää on hyvä

sitten kun auto on valmis ja omistaja ajattelee et nyt on päänkääntäjä tehty niin varmasti tulee vuoden sisällä samanlainen auto vastaan ja sitten sylettää

itse aijon rakentaa oman auton niin että siinä olisi mahdollisimman vähän yleisesti käytettyjä osia ja olisi massasta erottuva ja se on ihan sama mitä muut on mieltä sehän on sun oma autos!

ja jos ei kestä muitten kritiikkiä erinlaisesta autosta niin silloin ei kannata edes alkaa rakentaa autoaan ja jos sen takia kyselee muitten mielipiteitä eri osista jotta saisi sellaisen auton rakennettua että kielteisiä kommentteja ei tulisi niin sitten se on jo mielestäni rahan haaskausta!!!
Opel Calibra 2.0i 16v -91
Hopea on nopea
sauli
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja sauli »

Kyllä se on toi EVO -spoikka mikä on hienoin. Se Riegerin kulmikas versio on syvältä.
Kadett_gsi
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Kadett_gsi »

mun mielestä taasen tuo ed. spoikka ei sovi calibraan yhtään mutta mitä väliä sillä on.. jokainen tekee autostansa omanlaisen niin hyvä tulee. itse tein omaani vastaavan kuin riegerillä ja oon ihan tyytyväinen ollut.
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Ihan siistejä spoikkia,mut toi calibra on hirvee.Elä ny ihmeessä pilaa hyvä spoikkaa jollain calibralla :grin:
Mylläri
'Senator'
'Senator'

On 2004-06-04 14:36, sauli wrote:
Kyllä se on toi EVO -spoikka mikä on hienoin. Se Riegerin kulmikas versio on syvältä.
Ei pahalla mutta kiviäkin kiinnostaa..
Hevi on parasta paskimmillaankin.
Vastaa Viestiin