Asconasta tehot hukassa.
Mulla on 1.8e koneella oleva ascona johon on vaihdettu 2.0e kansi, ruiskut,imusarja. Huippunopeus on jotai 150km/h mut lähtee kuitenkin mukavasti. Voisko kannen vaihto vaikuttaa puristus paineiisiin? Millainen vaikutus olisi jos asentaisin vielä 2.0 koneen ohjainyksikön. Muitakin piristys keinoja kaipaisin.
Vielä kysyisin sen verran siitä Asconasta et oliko sulla mitään ongelmia öljynpaineiden kans, mulla mittari näyttää kylmänä hyviä lukemia mut lämpimänä paineet laskee nollaan tyhjäkäynnillä, voi olla anturissakin vikaa mut en ole varma.On 2004-06-07 21:47, Timonen wrote:
Itellä oli sama konstruktio ja otin 1,5mm pois lohkon tasopinnasta ja mäntien päistä ja 0,5mm kannesta ja puristukset oli jotain n.10,0:1.
On 2004-06-08 17:44, Specca wrote:Vielä kysyisin sen verran siitä Asconasta et oliko sulla mitään ongelmia öljynpaineiden kans, mulla mittari näyttää kylmänä hyviä lukemia mut lämpimänä paineet laskee nollaan tyhjäkäynnillä, voi olla anturissakin vikaa mut en ole varma.On 2004-06-07 21:47, Timonen wrote:
Itellä oli sama konstruktio ja otin 1,5mm pois lohkon tasopinnasta ja mäntien päistä ja 0,5mm kannesta ja puristukset oli jotain n.10,0:1.