Jälkiasennus ilmastointi?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Ykä boy
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Ykä boy »

Onko kukaan täällä asennuttanut B Vecculiin jälkiasennus ilmastointia, lähinnä manuaalinen kävi tossa mielessä?
Minkälaiset olivat kustanukset ?
Jos asensi itse oliko hirveä urakka?
Zeni
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Zeni »

Onhan tästä ollut puhetta. Homma maksaa liikkeessä muutaman tonnin, yleinen mielipide on että kannattaa vaihtaa ilmastoituun. Jos saisin jostain käsiini kaavion jossa kerrottaisiin tarvittavat osat ja niiden asennuspaikat,tekisin homman itse. Ei vain ole mitään käsitystä miten ilmastointi siis toimii. Ei tuon luulisi niin monimutkainen härveli olevan.

Itse olen yhä sitä mieltä että auton vaihto ilmastoituun ei ainakaan omalla kohdallani kannata. Astrojen hintataso tipahtanut aika reilusti ja siinä vaiheessa kun myyn oman autoni pois sen arvo on varmaan 10% siitä mitä itse maksoin.
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
Zeni
'Diplomat'
'Diplomat'

Tänään jakohihnan vaihdon yhteydessä kysäisin hintaa tuohon G-Astraan ja kuulemma n.1500euroa tulisi maksamaan. Myyjä ei pitänyt hommaa mitenkään mahdottomana. Kysyin lisäksi myyjän kantaa auton vaihtoon ja hän oli sitä mieltä että jos on tyytyväinen nykyiseen autoon niin jälkiasennusta vaan. Itse tekemällä hinta tipahtaa reippaasti.
-----Zeni-----
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Jäsennumero: 1227

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

On 2004-06-16 15:01, Zeni wrote:
Tänään jakohihnan vaihdon yhteydessä kysäisin hintaa tuohon G-Astraan ja kuulemma n.1500euroa tulisi maksamaan. Myyjä ei pitänyt hommaa mitenkään mahdottomana. Kysyin lisäksi myyjän kantaa auton vaihtoon ja hän oli sitä mieltä että jos on tyytyväinen nykyiseen autoon niin jälkiasennusta vaan. Itse tekemällä hinta tipahtaa reippaasti.
Saako noita kylmälaitteita ite mennä räpeltämään?
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
MikkoV
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MikkoV »

Saahan niitä, kukas sen kieltää? Siinä on vaan sellainen homma ettei putket saisi olla tyhjänä ettei sinne pääse ilmankosteus. Siitä tulee haittaa. Ei kai siinä muuta vaikeutta ole. Täyttö pitää sitten käydä jossakin tekemässä jos vehkeitä ei ole itsellä (ja tuskinpa on)

-Mikko
Audi S4 Biturbo
Zeni
'Diplomat'
'Diplomat'

On 2004-06-16 15:59, MikkoV wrote:
Saahan niitä, kukas sen kieltää? Siinä on vaan sellainen homma ettei putket saisi olla tyhjänä ettei sinne pääse ilmankosteus. Siitä tulee haittaa. Ei kai siinä muuta vaikeutta ole. Täyttö pitää sitten käydä jossakin tekemässä jos vehkeitä ei ole itsellä (ja tuskinpa on)
Riippuu tee-se-itse-miehestä :roll:
-----Zeni-----
Vastaa Viestiin