Poppikset A-Vectran konttiin??

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Janis77
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Janis77 »

onko jossakin kuvaa missä näkyisi hifit vectran kontissa? vois ottaa ideoita..itellä on sedan mallinen A-Vekkuli
...i like what i do and i do what i like....
AJ
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja AJ »

Mielestäni jokaisen kuuluu itse suunnitella ja keksiä uusia ideoita hifien asennusten suhteen. Ei ole kivan näköistä kun jokaisessa samanlaisessa autossa on vielä samanlaiset hifitkin.
Tico
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Tico »

On 2002-09-18 21:36, AJ wrote:
Mielestäni jokaisen kuuluu itse suunnitella ja keksiä uusia ideoita hifien asennusten suhteen. Ei ole kivan näköistä kun jokaisessa samanlaisessa autossa on vielä samanlaiset hifitkin.
Mutta jos ei ole oiken suunittelu päätä kuten mulla itselläni. Itse ainakin katselen toisten asennuksia, oli auto mikä oli mutta ainakin itse tutkailen asennukset ja tätä kautta saan ideoita omaan autooni, tai no omassa autossani ei olekkaan sen kummemmin rakennettu mitään poppeja kuin 15" subba, takana 6*9 ja edessä 5,25" erillis sarja. Takakajuttimet vaihtuu ens kesänä tulee kolmitiesarja.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Tico on 2002-09-19 16:31 ]</font>
Kulmala
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kulmala »

Et kai taakse aio kolmetie sarjaa? Itellä on 2tie sarjat sekä edessä ja takana. Nekin kohta lähtee vaihtoon. mut silti pysyn nuissa 2-tie sarjoissa. Eteen kyllä aattelin 3-tie sarjaa, mut antaapi olla. kyllä se 2-tie sarjallakin kuuluu. Mut Ei ikinä 6x9!

Mikko K.
................................
BMW E46 -02
Janne M
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Janne M »

Mul on 2 erillissarjaa ja 12" spl takakontissa. Jos mitään huippuhifisysteemejä aio tehä, nii suosittelen että pulttaat subbarikotelo (jos sellasen aiot laittaa ja mielellään viisto) takakontin puolella takapenkin selkänojan yläpuolelle missä on valmiina sella se kolot mihin pultit saa kiinni, niin ei ainakaan heti saa kukaan irti jos sun autoon pääsee sisään. Vahvarit saa hienosti piilotettu sen jälkeen subbarikotelo ja takapenkin selkänojan väliseen koloon (riippuen kotelon muososta; mulla viisto-> selkänojan suuntainen), vaikkapa sen kotelon kylkeen. Ja mikä parasta, takakonttiin jaa vielä tilaa.
Epäselvästi selitin mutta kuiteski...=)

Janne
Tico
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Tico »

On 2002-09-19 23:00, Kulmala wrote:

Et kai taakse aio kolmetie sarjaa? Itellä on 2tie sarjat sekä edessä ja takana. Nekin kohta lähtee vaihtoon. mut silti pysyn nuissa 2-tie sarjoissa. Eteen kyllä aattelin 3-tie sarjaa, mut antaapi olla. kyllä se 2-tie sarjallakin kuuluu. Mut Ei ikinä 6x9!

Mikko K.
Tuli kato soittimen oston yhteydessä ostettua 6*9 että jotain ääntä kuuluu kun on soitin, ettei tarvi vain pelkkää soitinta kattella. Ei ollu rahaa silloin samalla ostaa erillis sarjaa, mutta nytten sitä on pikku hiljaa laitetellu, ei oiken opiskelija budejetilla heti ostella hirveitä poppiksia kun täytyy elääkkin ja juhlia :smile:
Q5 Quattro
Kulmala
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kulmala »

Minä ajoin puol vuotta "veivattavalla" kasettimankalla. ei mitän fiilistä hommaa. loppuajasta kasettikaan ei pelannut. niin joo, on siellä peräkontissa yks 12" spl:kin. Nyt olis jonkinlaista näyttö + tv-viritin systeemiä projektia suunnitteilla. Tai miksei joku pleikkakin olis fiilis

Mikko K.
................................
BMW E46 -02
Vastaa Viestiin