Kenenkähän C cona?

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Tume22
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Tume22 »

Kenenkähän viinin-punanen C -cona pyörii täällä joensuu oku välillä? auto on kaks ovinen ja GT:en spoilereilla tod näköisesti ja tummat lasit ja kirkkaat vanteet. ihan mielenkiinnosta kyselen kun se oli tänä aamuna vaille kaheksan tuolla minun parkki paikalla kyttäämässä mun Conaa. just ku tulin niin kerkes lähtee... prkl. oisin halunnu tarkemminkin nähä :smile:
Putte
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Putte »

jospa se kävi suunnittelemassa ens öistä keikkaa autoosi. :wink:
Tume22
'Admiral'
'Admiral'

onneks on hälytin, jospa se vähän jarruttas sitä keikkaa :smile: toivottavasti.
asco gt 16v
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja asco gt 16v »

Vaikuttaisi siltä et ompi meikäläisen kulkine kyseessä....
Oon ollu viemäs mukuloita hoitoon jos oot nähny mun auton siinä parkkiksella vieressä,melkein joka aamu/ilta sitä tulee käytyä siellä ja melkein samas parkkiruudus mut milloin milläkin pelillä ja nyt on tullu taas ajettua ascolla joku kerta.
Ja tuskin ainakaan minä keikkaa suunnittelen...
Sitä hälyttimen tarraa varmaan tavailin kun oli ilmestynyt takalasiin megamainos..
Tume22
'Admiral'
'Admiral'

tuplat tuli!

<font size=-1>[ This Message was edited by: Tume22 on 2004-06-16 20:36 ]</font>
Tume22
'Admiral'
'Admiral'

On 2004-06-15 22:07, asco gt 16v wrote:
Vaikuttaisi siltä et ompi meikäläisen kulkine kyseessä....
Oon ollu viemäs mukuloita hoitoon jos oot nähny mun auton siinä parkkiksella vieressä,melkein joka aamu/ilta sitä tulee käytyä siellä ja melkein samas parkkiruudus mut milloin milläkin pelillä ja nyt on tullu taas ajettua ascolla joku kerta.
Ja tuskin ainakaan minä keikkaa suunnittelen...
Sitä hälyttimen tarraa varmaan tavailin kun oli ilmestynyt takalasiin megamainos..
Jaahas vai että megamainos :smile: (jonka liimaus meni päin perse..ä) onkos sulla pitkään ollu se cona kun en oo aiemmin täällä okussa sitä nähny? vai ootko täältä? onkos se tuolla signaturen tekniikalla? toissa päivänä näin tuon autos taas tuossa esson suoralla--> perässä ahistelin :smile: kun satuttais joku aamu samaan aikaan tohon parkille niin vois vaikka rupatella ja ihmetellä nuita saksalaisen autosuunnittelun ylpeyksiä? vai?
asco gt 16v
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja asco gt 16v »

Taitaapi olla 9:s vuosi omistaa toi härveli ja asustelenkin paikkakunnalla.
Eipä tule kauheasti ascollla enää ajettua kun on noita ajopelejä useita joka lähtöön..
Kyllä sitä jatkossakin tulee kurvailtua ko parkkikselle,aina kun mukulat pitää viiä hoitoon.
Vastaa Viestiin