maalaamo pk-seudulla

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
tino1
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja tino1 »

En tiedä mitä oli tapahtunut, mutta yön aikana oli astran kylkeen ilmestynyt n. 40 kiveniskemää. Ja sitten kysymykseen: pitäisi vakuutusyhtiön piikkiin maalauttaa koko kylki. Ajattelin samalla maalauttaa spoilerin omaan piikkiin, enään puuttuu hyvä maalaamo. Itä-helsingin autosta on hyviä kokemuksia, opel airportista huonoja. Voitteko suositella jotain? Kiitos informaatiosta etukäteen
Loyal
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Loyal »

Jos jaksat ajaa järvenpäähän, niin ammattimaalari löytyy. Kokemusta noin 30 vuotta maalarina. Hyvä ja halpa. Paa mulle meiliä jos kiinnostaa? Itse teen kiillotuksia/pinnotuksia siellä, joten voitas loppu auto vaikka kiillottaa?? harri.rintala@hcs.fi

http://www.hcs.fi

<font size=-1>[ This Message was edited by: Loyal on 2004-06-11 22:57 ]</font>
Peltzi*
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Peltzi* »

mitä tulis maksamaan arviolta korisarjan maalaus ja kylkilistat ja oven kahvat korin väriin. entä koko auton maalaus?
auto on astra g 5d.
THP
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja THP »

ihan vaan tiedoksi että Metro-auto airport EI maalaa itse autoja vaan syy löytyy alihankkijasta...mitä itse olen nähnyt niin 99%maalatuista autoista on helvetin hyvin maalattu.

<font size=-1>[ This Message was edited by: THP on 2004-06-17 14:17 ]</font>
tino1
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja tino1 »

Joo, tiedän että opel airport käyttää alihankkijoita. Huono kokemus liittyy takapuskurin maalaamiseen. Hyvin maalattu puskuri, mutta samalla oli maalattu esim. remus takapönttöä ja auton alustaa.
nk
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja nk »

Jos löytyy halpaa ja kohtuuhyvää maalaria pk-seudulta niin mun kanootti kaipais kanssa uutta maalipintaa. Ei taida enää myllytykset jeesata..
Vastaa Viestiin