En tiedä mitä oli tapahtunut, mutta yön aikana oli astran kylkeen ilmestynyt n. 40 kiveniskemää. Ja sitten kysymykseen: pitäisi vakuutusyhtiön piikkiin maalauttaa koko kylki. Ajattelin samalla maalauttaa spoilerin omaan piikkiin, enään puuttuu hyvä maalaamo. Itä-helsingin autosta on hyviä kokemuksia, opel airportista huonoja. Voitteko suositella jotain? Kiitos informaatiosta etukäteen
Jos jaksat ajaa järvenpäähän, niin ammattimaalari löytyy. Kokemusta noin 30 vuotta maalarina. Hyvä ja halpa. Paa mulle meiliä jos kiinnostaa? Itse teen kiillotuksia/pinnotuksia siellä, joten voitas loppu auto vaikka kiillottaa?? harri.rintala@hcs.fi
ihan vaan tiedoksi että Metro-auto airport EI maalaa itse autoja vaan syy löytyy alihankkijasta...mitä itse olen nähnyt niin 99%maalatuista autoista on helvetin hyvin maalattu.
<font size=-1>[ This Message was edited by: THP on 2004-06-17 14:17 ]</font>
Joo, tiedän että opel airport käyttää alihankkijoita. Huono kokemus liittyy takapuskurin maalaamiseen. Hyvin maalattu puskuri, mutta samalla oli maalattu esim. remus takapönttöä ja auton alustaa.