Tummennuskalvot ja valoluomet

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Minttu
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Minttu »

Minllainen on hintapolitiikka jos asennuttaa liikkeessä kalvot? En halua kauhian mustia, vaan tyylikkäästi vain hieman sävyä tummemmaksi, autokin kun on musta...

Toinen kysymys liittyy valoluomiin, eli piti ottaa ne pois kun olivat väärin asennettu. Niitä reunoja ei oltu laitettu oikein. Siispä miten ne reunat saa työnnettyä sinne pellin alle vahingoittamatta itse peltiä? Kyse on Astra G mallisesta autosta...huollosta antoivat vielä vinkkiä että konepeltiä pitäisi hieman nostaa ylemmäs kun laittaa luomet --> säästyy enemmän polttimoita kuulemma.

Nyt kun vauhtiin pääsin niin kysyn vielä lisää! Ostin etuspoilerin (mattigin), joka pitää ensin tietty maalauttaa...mutta sitten sekin pitäisi kiinnittää...vinkkejä?

Haluaisin vaihtaa sumuvalojen välissä olevan "ritilän" alumiiniverkkoon...lähteekö tuo ritilä helposti irti?
astramaani
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja astramaani »

noista kalvoista,mul maksoi ammattilaisen asentamana,220ekua,kalvot tietysti sisältyy hintaan.45prosenttista kaikki sivulasit ja 20prosenttista takalasit.kaks vuotta ollut,eikä viranomaiset ole määrännyt niitä poistettavaksi.siis etusivulaseista.
Jay-Z
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Jay-Z »

On 2004-06-15 21:59, Minttu wrote:

Toinen kysymys liittyy valoluomiin, eli piti ottaa ne pois kun olivat väärin asennettu. Niitä reunoja ei oltu laitettu oikein. Siispä miten ne reunat saa työnnettyä sinne pellin alle vahingoittamatta itse peltiä?
Ittellä on myös G-astrassa luomet, mutta ei ne kyllä minkään pellin alla ole?
Nyt kun vauhtiin pääsin niin kysyn vielä lisää! Ostin etuspoilerin (mattigin), joka pitää ensin tietty maalauttaa...mutta sitten sekin pitäisi kiinnittää...vinkkejä?
Suosittelen ennen maalamista sovittamaan se spoikan juuri niin paikalleen kuin mahdollista ruuvi reiät jne. säästyy ainakin niiden poraamisten aiheuttamilta paikkaamisilta! :wink:
Trona
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Trona »

Ei ollu mullakaa luomien päät pellin alla.Puskuris sumareiden välis olevat mustat listat oli mulla päistä sulatettu kii.Sit oli keskemmällä muutama klipsi.Sulatukset sai hyvin veitsel pois.Klipsei vääns pikkasen ruuvaril.Onnistu kyl vaik puskuri oli paikoilaan vaik ahdast kyl oli.
R.Lehtinen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja R.Lehtinen »

joo, ja mistä mulleki nainen mikä ajattelee tommosia asioita, eikä huuda et taas meni rahat johonki hömpötyksiin :smile: joo joo, vitsi vitsi...hahaha..tavallaan :smile:
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
Minttu
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Minttu »

Jay-Z; minkä merkkiset sun valoluomet on? Mulla mattigin luomet. katsoin juuri autovaruste.netin sivuilta kuvaa jossa ne oli asennettuna, eikä mulla ne olleet sillä tavalla. (vaikee selittää..) Niissä luomissa on semmoiset "taitekohdat" jotka selvästi kuuluu olla poissa näkyvistä. Sisemmän osan saa tiivistekumin alle piiloon, mutta sitten se ulommainen reuna kuuluu mun mielestä myös sinne tiivisteen alle, mutta sitten siinä tulee jo peltiä sen kumin päälle...eli miten sen saa sinne ahdettua??

Saatan olla hyvinkin väärässä, joten sinä jolla on mattigin valoluomet, kerro miulle kuinka saan ne oikein asennettua....
Jay-Z
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Jay-Z »

Kameithan ne on... Luomien laitto + maalaus 70€, ei paha...
Vastaa Viestiin