2-komponentti tuulilasiliimalla ainakin pysyy.
Sikaflexin valikoimasta löytyy useampikin vaihtoehto,joten ei kannata ensimmäistä tuubia ottaa kouraan,jonka varaosaputkan hyllyssä sattuu näkemään.
3M kasipuolinen teippi ja leveämpi malli joka kyllä on aivan sikakallista väriliikkeissä esim. Värisilmässä, mutta kylkilistat pysyy kuin olisi valettu kiinni. Kova homma oli repiä listat irti, kun keksin maalata auton uudestaan parin vuoden kuluttua listojen liimauksesta.
Tuli tuos jokuaika sitten laitettua Vectraan 2000:sen spoileri kiinni Wurth:in (tai miten ny oikeesti kirjotetaankaan ) liima massalla. Otti ainakin hyvin kiinni ja on pysyny
Vectra C -06 (Käyttis)
Kadett C Coupé -75 (Kesäauto)
Mulla on astras Wurtin liima tiiviste massalla helmat ja spoileri kiinni ja hyvin on pysynyt kiinni. Sitä saa muistaakseni musta, punaisena ja harmaana. Vastaa sikaleksiä.
Semmosta kalvoliimaakin on nimeltään kuin Epuma. Se on ohut saksilla leikattavissa oleva "paperi" Sillä jos saa sileän pinnan kiinni toiseen niin ei oo paljo toivoa nyppiä hetkeen irti, jos koskaan ilman raakaa väkivaltaa. 3m:n tuotteita muistaakseni
<font size=-1>[ This Message was edited by: @stra Gsi on 2004-06-15 09:03 ]</font>
Itse olen ainankii laittanu sivuhelmat ihan vaan sikaflexillä. Lasiliima vois olla vähän parempaa, mutta jos joskus meinaa irti ottaa niin ei lasiliima ole oikein hyvä.
ite just tulin tuolta tallilta ja jätin levikkeet liimaukseen. Sikaa väliin ja puristimilla kiinni. Toivottavasti vaan ovat huomennaki vielä kii tossa ja vieläpä oikeassa kohdassa
Kyllä sitä reippaanlaisesti siihen meni. Piti kyllä viellä irrottaa tossa päivällä noi ja pistää uusiks ku oli liikahtanu 1cm liikaa eteen. Hyvin se oli jämähtäny kiinni mut onneks lähti ku puukkoa näytti sinne väliin. Miten muuten, kauanko se kuivuu toi aine. Mulla oli päivän se ja oli täysin kuivaa. Mutta ajattelin että jos irrottas(ja laittas toisen kohdan) noi puristimet ennen töihin lähtöö illalla. Onko kuivanu ~4:ssä tunnissa?