Kuitukopiot G-Astran helmoista.

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
MME
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja MME »

Saako mistään G-Astraan _hillittyjä_ helmalevikkeitä? Eli toisin sanoen saisi olla vaikka kuituiset kopiot alkuperäisistä,mutta yksiosaiset ja ilman tunkinluukkuja.M3 helmoja en halua,kun auto on Astra eikä M3 :grin: ja muutkin tuningpajojen tekeleet joita olen netistä löytänyt on kaikkea muuta kuin hillittyjä.
caravan-coupe
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja caravan-coupe »

Opelilta saa Irmscherin helmoja. Ei ole kovin kalliita eikä niitä ole näyttänyt ihan joka päivä vastaan tulevan ja varmasti istuu astraan kuin valettu. Onhan se opelin alkuperäis-osa

edit: Kuva

<font size=-1>[ This Message was edited by: caravan-coupe on 2004-06-17 23:48 ]</font>
TEPE
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja TEPE »

juu hyvin istuu :wink:

Kuva
Minkä mä sille mahdan...sellast se elämä on!
Astra G-98
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Astra G-98 »

Mitäs noilla helmoilla on hintaa opelilla?
Zeni
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Zeni »

Steinmetzin helmat on mielestäni siistin hillityt. Löytyy ainakin BeQ:n entisestä Astrasta (muistaakseni). Tuollaiset voisi itsellekin ostaa. Toinen vaihtoehto on jatkaa noita vakioita hieman alemmas. Vakiotkin on todella nätit mutta hieman liian korkealle jäävät.
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
MME
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja MME »

Steinmetzit tosiaankin näyttäis hyviltä.Onkos kellään kokemuksia tollaisten muovisten vakio helmojen modifioinnista,jos tunkin luukut tukkis jollain lasikuitupakkelilla ja sen takapalan kuiduttaisi kiinteäksi ja kuitupakkelia päälle..Onnistuisko noin,itse olen enemmän antituning kuin tuningmiäs niin ei ole kokemuksia noista hommista.
Vastaa Viestiin