C20XE suorasytytys kymysyksiä

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
Jabajee
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jabajee »

Uudemmassa C20XE:ssä on suorasytytys ilman virranjakajaa ja kaksoiskipinäpuola mistä menee piuhat tulpille.
Mitäs muita piuhoja sinne puolalle menee? Boksilta ohjausjännitekö vaan? Vai jännite ja joku liipaisupulssi?
Sekö antaa kipinää kahteen pyttyyn yhtäaikaa?

Tulipa vaan mieleen että minkäsmoinen projekti olis vaihtaa jostain uudemmasta Motronicista (esim VW:sta) semmoset puolat, mitkä on joka pytylle omat? Eli missä ei ole tulpanjohtoja ollenkaan, vaan puola on joka tulpanhatun päässä. Mitäs piuhoja semmosiin menee? Ne varmaan pitäis kans kyt
kee 2+2?

Jaa miksikö semmoset? No siks että ne sais hienosti jemmaan sinne tulppakannen alle, eikä tarviis tulpanjohtojakaan enää sen jälkeen :smile:
Kuva
juha777
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja juha777 »

elä ihmees vaiha simmosii, oon kuullut että ei oo kovin kestävii ja taitavat olla aikast kalliitakin...

vanhassa varaparempi :smile:
Jabajee
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jabajee »

On 2004-06-21 16:45, juha777 wrote:
elä ihmees vaiha simmosii, oon kuullut että ei oo kovin kestävii ja taitavat olla aikast kalliitakin...

vanhassa varaparempi :smile:
Sananlaista juttua olen itekkin kuullut, et on ollut VAG-vehkeissä vähän kolmella käynti vikaa :grin:

Saabista sais semmosen systeemin missä ne kaikki on kiinni siinä tulppakannessa. Neljä tikkua vaan pystyssä. Jos vaan jako kävis kohdalleen.

Tiedä sitten mitä boksi tykkäis kun ne yksittäiset puolat pitäis kuitenkin kytkee rinnan 2+2. Ja toinen että kestääkö ne puolat :roll:
Kuva
Vastaa Viestiin