ikkunatummennukset!!!

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
leevi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja leevi »

aatelin heittää pienen kysymyksen ku rupeaa olemaan ajankohtaista omalla kohdalla et millasia tummennuksia porukoilla autoissaan on??? varsinki jos on myös etusivut tummennettu ja onko ollu ongelmia viranomaisten kans asiasta??? Ite ku miettiny et laittaisko myös etusivuset!!
@stra Gsi
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja @stra Gsi »

37% kierretty koko auto paitsi tuulilasi, Kuva alla hämää ku aurinko paistaa ja kattoikkunan aurinkoluukku auki,mut vecussa sama kalvo kun astrassa. Huomaa eron aikalailla kun ei aurinko paista. Melko tummat, mut ei oo inssi puhunu mittee :smile: kiitos närpiön katsastusaseman,, 70ekua kun Kananoja (teuvalla) laitto etusivulasit,ja anto kalvot mukaan takasivulaseihin ja takalasiin. Ps ei naarmun naarmua :smile:

<font size=-1>[ This Message was edited by: @stra Gsi on 2004-06-21 23:01 ]</font>
astramaani
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja astramaani »

45prosentit kaikki sivulasit,20rossaa takalasi.kaks kertaa leimannu noil kalvoilla.220 ekua rinki,kalvoineen.opin sen et en ikinä alkaa ite tuhraamaan ton kalvon kans.ku ammattilainen asentaa saa viä takuutki.
Jazz78
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jazz78 »

Takalasi ja takasivut kalvoitettu. Kaveri laittoi ja pyysin tumminta mahdollista kalvoa. Ihan tyytyväinen olen niihin. Samaa kalvoa etulasin aurinkolippa. Ei olla huomauteltu (paitsi :smile:
~~~~~~~~~~~~~~~ Chevrolet Cruze 1.6 LT 2012 & Chevrolet Aveo 1.2 LS 2011 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~ Grand Master Rekkaribongari 1-999 08/2005 - 02/2010 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
astramaani
'Diplomat'
'Diplomat'

mun mielipide tästä et tummennetaan vain takalasi ja takasivulasit,en tykkää,ei hyvän näkönen ollenkaa,mielummin sit vain takalasi.tai kaikki sivulasit.mut tämä nyt on vain mun mielipide.
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

On 2004-06-22 00:38, astramaani wrote:
mun mielipide tästä et tummennetaan vain takalasi ja takasivulasit,en tykkää,ei hyvän näkönen ollenkaa,mielummin sit vain takalasi.tai kaikki sivulasit.mut tämä nyt on vain mun mielipide.
Olen samaa mieltä, tuosta takalasi ja takasivulasit-yhdistelmästä tulee sellainen "pakettiauto-look". Itse voisin kalvotuttaa ehkä pelkän takalasin, tällä hetkellä ei kummassakaan omassa autossa ole kalvoja lainkaan. Edellisessä autossa oli mustat reikämuovit taka- ja takasivulaseissa, mutta ei ulkonäön vaan näköesteen vuoksi, 3-ovisessa Kadetissa jos kamaa kuskasi takapenkki kaadettuna, niin se pakettiauto-look oli ihan käytännöllinen...
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Jazz78
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jazz78 »

On 2004-06-22 00:38, astramaani wrote:
Itse taas pidän juuri tuosta takalasi+takasivut yhdistelmästä tai sitten ei ollenkaan. En pidä tuosta pelkän takalasin kalvotuksesta... ja etusivujen kalvotushan on laitonta.
~~~~~~~~~~~~~~~ Chevrolet Cruze 1.6 LT 2012 & Chevrolet Aveo 1.2 LS 2011 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~ Grand Master Rekkaribongari 1-999 08/2005 - 02/2010 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Speitan
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speitan »

Kalvot on teinilook piste .:grin: :grin:
astramaani
'Diplomat'
'Diplomat'

eipä ole teini look mun mielestä.ku ne ammattimies pistänyt,ne on mun mielestä hienot ja on niistä hyötyäkin.se on asia erikseen ku haetaan halpahallista kalvot ja niitä sit ite aletaan jonku mäntysuovan kans asenteleen.melkein aina tulee teinilook ja epäonnistuu.lisäksi haetaan niin tummaa ku kaupasta saa.fotze:huono päivä??
TimoT
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja TimoT »

Ei se teiniluukkia ole IMO. Farkussa on tällähetkellä edellinen omistaja ilmeisesti itse tummentanut tavaratilan sivulasit. Olen ajatellut tummennuttaa liikkeessä loput, eli takaovien ja peräkontin lasit. Tytärtäkin ajatellen viilenee auto edes muutaman asteen auringonpaisteessa.

Mistäköhän pääkaupunkiseudulla saisi kohtuuhintaan tuon operaation? Puolituttu Hanskin Mainos lupaili 100-120e laittaa nuo 2 ovea ja takalasi, mutta se on Salossa...

-T
Opel Astra 1,6i 16V X16XEL Merit Caravan 1997
ruttu
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja ruttu »

itellä on tehas tummennukset ympäri ja takalasille verho.. näyttää välillä todella pimeältäkin mutta mielestäni se on just maggeimmillaan..

<font size=-1>[ This Message was edited by: havericky on 2004-06-22 11:31 ]</font>
leevi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja leevi »

Joo hiukka samat ajatukset asiasta kuin Timo T:llä... Ku ei ole sitä prkl ilmastointia, ni jotenki haluis auton viileämmäks ja omakohtainen kanta ja maku asiaan et joko kaikki tai sit ei mitään... muuten näyttää vectra tosi hölmöltä!!!
Katomi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Katomi »

Itselläni on tummimmat mahdolliset kalvot farkun kaikissa takalaseissa, koska kuljetan paljon kaikenlaista arvokasta, niin parempi ettei kaikki ohikulkijat eivät näe mitä siellä on. Vakuutusyhtiötkin vaativat tummat kalvot jos autossa kuljetetaan/säilytetään tilapäisesti arvokkaita laitteita.
veccuman83
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja veccuman83 »

mulla on ollu kalvot etusivulaseissa 2vuotta eikä oo kytät valittanu kertaakaan.
kyl niist näkee ku tarkast kattoo et ne on kalvolla tummennettu.

<font size=-1>[ This Message was edited by: veccuman83 on 2004-06-22 16:24 ]</font>
Vastaa Viestiin