ikkunatummennukset!!!

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Appura
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Appura »

On 2004-06-22 16:24, veccuman83 wrote:
mulla on ollu kalvot etusivulaseissa 2vuotta eikä oo kytät valittanu kertaakaan.
kyl niist näkee ku tarkast kattoo et ne on kalvolla tummennettu.
Kuinkas tummalla oot tummentanu??
veccuman83
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja veccuman83 »

en tiiä prosenttia ku edellinen omistaja oli ne laittanu mut kyl siit selväst huomaa et niis on kalvot.
Astra G-98
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Astra G-98 »

Mulla oli etusivulasit 50% kalvolla ja olivat kyllä juuri sopivan tummat. Poliisit niistä ei kertaakaan sanonut mitään mutta katsastus inssi niistä ei sitten tykännytkään :smile:
patrick
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja patrick »

OT, mutta itsehän kiroan Närpeksen katsastus-sedän alimpaan kellarikerrokseen! Ei menny kakstonninen (lue:Tupolev) läpi kun pohja kuulemma pehmeä yhestä paikkaa :evil:! No joo onhan se mut pitää viimestään enskesänä sitten kokeilla kaikki lasit sävytettyinä..

Hei Teuvan poijaat, paljos kananoja ottais kierroksesta vecculin laseja?
JiiPee
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JiiPee »

Olen Vectran katsastanut ainakin kaksi kertaa kalvoilla eikö ole ollut mitään sanomista http://www.opelclubfinland.net/tapahtum ... 3_021.html

JiiPee

<font size=-1>[ This Message was edited by: JiiPee on 2004-06-23 20:16 ]</font>
@stra Gsi
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja @stra Gsi »

patrick:oiskohan parin sadan paikka?? on siel 2 A-veccua tummennettu,

<font size=-1>[ This Message was edited by: @stra Gsi on 2004-06-23 21:02 ]</font>
Speitan
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speitan »

On 2004-06-22 01:18, astramaani wrote:
eipä ole teini look mun mielestä.ku ne ammattimies pistänyt,ne on mun mielestä hienot ja on niistä hyötyäkin.se on asia erikseen ku haetaan halpahallista kalvot ja niitä sit ite aletaan jonku mäntysuovan kans asenteleen.melkein aina tulee teinilook ja epäonnistuu.lisäksi haetaan niin tummaa ku kaupasta saa.fotze:huono päivä??
Joo, ei mun päivässä mitään valittamista oo ollu. Ei tänään eikä eilenkään.

Itse en vain ole lämmennyt kalvoille ikinä. En näe niissä mitään hienoa/hyötyä. Tähän asti oon tullu toimeen ilman kalvoja ja tulen vastaisuudessa. Tuo nyt oli puoliksi vitsillä heitetty kommennti. Ei tartte kaikkee ottaa aina niin tosissaan.

Riippuu kyllä niin paljon autosta mihin ne tummennukset laittaa. Samapa tuo. Kaikki laittaa miten haluaa.
astramaani
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja astramaani »

patrick:mulla otti kananoja muistaakseni 220ekua,ja kehui et:joo just astra,perkeles ku vaikeet tiivisteet..entie sit,vaikuttaako hintaan..eikähän vectran hinta samois pyöri..niinku gsi jo totes
hercules
'Diplomat'
'Diplomat'
Jäsennumero: 1298
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hercules »

Omasta mielestä tummennuksen näyttävyys riippuu pitkälti autosta. Itse tummensin takasivulasit näön, lämmön ja tuijottavien katseiden takia.
Vielä olis urakkana kalvottaa takaa nuo pikkuikkunat ja takalasi.
Kuinka muuten tuon takalasin lämmittimen kanssa on?
Omissa kalvoissa ainakin luki että voidaan asentaa lämmitinlasiinkin, mutta ei puhuttu että saako sitä käyttää vai ei :=)
Finl
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Finl »

kaveri tekee suncardin (tjsp) asennuksia, kaikkiin muihin tuli paitti tuulilasiin
kalvojen tummuudet on 1-5, en muista prossia mut takalasi 3, takasivu 2, etulasit 1, aikas hyvä on :smile:
Minttu
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Minttu »

Mun Astra on huomenna menossa ikkunoiden kalvotukseen, takalasiin 35 prosenttinen kalvo ja muihin 50 prosenttinen, myös etusivulaseihin...130 euroo :smile:
utobictune
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja utobictune »

Tähän väliin en voi muuta sanoa kuin että ostin tänään kaks rullaa peilikalvoa yht 17e. Lähtee sivulasit peiliks kunhan saan auton muuten tuuninki iskuun, uutta maalia ym. Saas nähä kauanko kerkee olee. etulaseis 35% sai olla yli kuukauden!!
Tctic
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Tctic »

On 2004-07-01 20:48, Minttu wrote:
Mun Astra on huomenna menossa ikkunoiden kalvotukseen, takalasiin 35 prosenttinen kalvo ja muihin 50 prosenttinen, myös etusivulaseihin...130 euroo :smile:
Missä ihmeessä saat Minttu tummennukset noin edullisesti? Tahtoo myös, mutta ei halua maksaa 300€. :sad:
Minttu
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Minttu »

Tuttavan kautta löytyi kaveri joka laittaa niitä viikonloppuisin "harrastuksena"...liikkeessä olisi maksanu
290 €.
leevi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja leevi »

Minttu!!! Mistäpäin suomea oot??? Olis tollaselle kaverin tutulle käyttöä ja töitä jos lähelle sattuis
Vastaa Viestiin