Omega B Ar-25 korjaus
Prkl! Jätkä vei motonetin viimesen suodattimen ja mulla kusahti viikonlopun laatikon öljynvaihto sen takia. Etkä saanu edes ite öljyjä vaihdettua 
Tsekkaa avk:lta, siellä on muutama laatikko, ei vaan netistä selviä onko tomaatteja vai manuaaleja.
Tai sitten soittoralli purkamoihin.

<font size=-1>[ This Message was edited by: jipeeki on 2004-06-11 22:22 ]</font>
Tsekkaa avk:lta, siellä on muutama laatikko, ei vaan netistä selviä onko tomaatteja vai manuaaleja.

<font size=-1>[ This Message was edited by: jipeeki on 2004-06-11 22:22 ]</font>
Ei kyl suodatin saatiin vaihdettua kun avattiin se taaimmainen öljypohja ensin..siitä vaihdosta nyt ei vaan paljoa hyötyä ollut. Ja purkaamot löytyy varmaan aika hyvin tuolta http://www.varaosahaku.fi osoitteesta..sieltä siis vesiperä. Miks et muuten hakenut sitä suodatinta vantaalta??!On 2004-06-11 22:21, jipeeki wrote:
Prkl! Jätkä vei motonetin viimesen suodattimen ja mulla kusahti viikonlopun laatikon öljynvaihto sen takia. Etkä saanu edes ite öljyjä vaihdettua
se vissiin riippuu vähän tapauksesta. ainakin omaani jos vaihtaisi ar35-askin niin laatikon ja auton elektroniikkatsydeemit eivät ymmärtäisi toisiaan, ainakin näin minua on asiassa valaissut senatorman saksasta
http://www.senatorman.de
<font size=-1>[ This Message was edited by: Wehis on 2004-06-23 17:22 ]</font>
http://www.senatorman.de
<font size=-1>[ This Message was edited by: Wehis on 2004-06-23 17:22 ]</font>
Hetkinen MV6ssa AR25.. Onko se kestäny hyvin? Vääntöä koneessa on kuitenkin 270Nm ja laatikolle on ilmoitettu maksimiväännöksi 250Nm. Mielenkiinto vain heräsi kun sitä lastua olen miettinyt.On 2004-06-25 00:39, FC wrote:
AR25:sen tilalle voi laittaa AR35:sen ja päinvastoin, kunhan vaihtaa laatikon ohjausyksikön samalla. Omassa MV6:ssa AR25, kun AR35 sylki öljypumpun muovisen säätöprikan palasina öljypohjaan. Tarttis korjata mutta en ole vielä ehtinyt...
Omega 2.5TD CD -94
- SorsaTRanssissa
- 'Admiral'

Asiasta viidenteen ja täysin ohikin vielä... Missäpäin Kilossa oot töissä? Meinaan vaan kun itsekin asun Karkkilassa ja oon töissä Kilossa... Oon kyllä nähny ompun tääl Karkkilassa useamminkin, hieno peli!On 2004-06-11 23:12, jipeeki wrote:
Töissä kilossa, asun karkkilassa, kimppakyyti ja oltiin kaverin autolla duunissa perjantaina, ei jaksanu neljän ruuhkassa lähteä vantaalle... motonetin sivut väitti vielä iltapäivällä, että suodatin löytyy espoosta.
Mul on tällä hetkellä semmonen ruosteen raiskaama A Corsa mut ei siitä sen enempää
<font size=-1>[ This Message was edited by: SorsaTRanssissa on 2004-06-25 08:19 ]</font>
Sama vika juu omassakin ja vieläkin vehje seisoo pajalla..Hintaa näyttää tulevan laatikon irroituksineen 500e vaikka halvan paikan taisinkin löytää. No ei saa nuolaista ennenkuin tipahtaa, eihän tuon kuntoonsaannista ole edes mitään takuita..Eli mitä tuhoa vähintäänkin nuo muovinpalaset on saanut aikaan..On 2004-06-25 00:39, FC wrote:
AR25:sen tilalle voi laittaa AR35:sen ja päinvastoin, kunhan vaihtaa laatikon ohjausyksikön samalla. Omassa MV6:ssa AR25, kun AR35 sylki öljypumpun muovisen säätöprikan palasina öljypohjaan. Tarttis korjata mutta en ole vielä ehtinyt...