Mitenkäs calibraan keskulukko...

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
harza
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja harza »

Elikkä tilanne olis tällanen, autossa näyttäsi olevat johdotukset valmiina, mutta moottorit ja se ohjain palikka puuttuu. Onnistuuko jos vaan tökkii moottorit ja ohjain yksikön kii ja sulake paikalleen? Eli onko siellä kaikki tarvittava muuten paikallaan? Onko kellään kokemusta moisesta?
datzka
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja datzka »

riippuu ihan minkä valmistajan keskuslukko.
T.J
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja T.J »

Eikös noissa calleissa pitäis tuo keskulukko olla vakiona,tälläisessä ajatuksella olen ainakin elänyt..
harza
'Diplomat'
'Diplomat'

On 2004-06-20 21:36, T.J wrote:
Eikös noissa calleissa pitäis tuo keskulukko olla vakiona,tälläisessä ajatuksella olen ainakin elänyt..

No ei ehkä kannata heittää hatusta tollasia veikkauksia! Koska tuossa autossa nyt jokatapauksessa EI OLE keskuslukon moottoreita mutta kaapelit on. Mikä sinällään on erikoista koska muut hilut pelaa sähköllä, kattoluukku, lasit ja peilit. Niin unohtu tuossa mainita et ne moottorit ja muut osat mitkä olisin tuohon calleen laittamassa on purettu -91 a-omegasta.
T.J
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja T.J »

Kukas se sit sano,et ihan hatusta heitin?
Outoo ku on ollu 4 calibraa karvalakista lippulaivaa ja jokasessa on tuo keskuslukko ollu...
harza
'Diplomat'
'Diplomat'

Sori sori! Ei ollu tarkotus alkaan vinoileen. Kirjottelit vaan et "eikös noissa calleissa PITÄIS olla..." Kuulostaa esson baari tarinoilta... Niin asiaan eli, toimiiko jos vaan tökkään oviin, bensatankin luukkuun ja peräkontin lukkoon moottorit kii ja sen pikkusen "ohjainyksikön" sinne vänkärin jalkotilaan?
T.J
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja T.J »

Kyllä mä ainakin oon ehdottomasti sitä mieltä,et johdot on siellä valmiina,tuntuu vain oudolta ettei siin oo keskuslukkoa,no ei oo ni ei oo...
harza
'Diplomat'
'Diplomat'

No eikait se auta ku kokeilla et mitä se tekee ku tökin noi moottorit juhannuksen aikaan kiinni.. :smile:
Vastaa Viestiin