Erillisarja Vectr@@n

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Vectr@ B
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Vectr@ B »

Eli ehdotuksia/kokemuksia.Eli vanhoille omille paikoille ajattelin laittaa.
Lisäksi hinnat olisi hieno tietää.Ei oikein autostudion tavara kiinnosta,mutta mikäli sieltä löytyy kokemusta otan mielelläni vastaan.(onko jollain ylimääräisiä mitkä käy sinne9
mjh
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja mjh »

Löytyis bostonin Pro.5 sarjaa.
6.5" kaksitie sekä 3 tie setti.
Siitä en tiedä sopiiko ne suoraan paikalleen mutta hieman muuttelemalla varmaan menee.
Manta B 2.2 TIC / Astra H STW
Tvisuri
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Tvisuri »

Mulla DLS:n kaksitie-erillissarja malli MS6, kartio on magnesiumia. Basso/mid-ääni on 6,5 tuumanen ja diskantti menee pienen työstämisen jälkeen alkuperäisten diskanttien paikalle. Alkuperäiset ritilät menee paikoilleen, kun sorvautin sopivat korotuskaulukset. Ne kaulukset tulee oviin kiinni niihin alkuperäisiin reikiin (3 kpl), joissa orkkis kajarit on kiinni. Sit kaiutin neljällä pultilla kiinni kaulukseen. Itse olen ollut sarjaan enemmän kuin tyytyväinen. Hintaa sarjalla oli n.260 €, mutta maksoin siitä jotain 210-220 €. Lisäksi mulla on Magnesium -sarjan 10" subbari. Kaiuttimet soi tosi hyvin "yhteen".
Tuomas
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Tuomas »

Sulla on vähän tutun oloinen nimi...

Et voisi harkita toista nimeä? Ihan vaan ettei tule sekaannuksia :smile:
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
salex
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja salex »

Focus Acousticsilta löytyy RLC-600 sarja. 6,5" midi ja suunnattava diskantti, tehonkesto 75/150W RMS. Lisää tietoja voit käydä katsomassa osoitteesta http://www.salex.info.

Hinta: 117€ (OCF 105€)
Vastaa Viestiin