Aluksi semmoinen kysymys että eikös vaan olekin Sport mallissa hieman erilainen alusta jo valmiina kuin tavallisessa? Vuosimalli on 2001.
Aion hankkia nyt uuden alustasarjan, millaisia madalluksia suositellaan/käytetään kyseisessä pelissä? Mistä olette alustasarjanne hankkineet? Ja vielä yksi kysymys; mitä maksaa esim. opel huollossa alle asennus?
Alustasarja Astra G:hen
sportissa on sen -20 ja vähän jäykempi.
alustoja löytyy vähän kaiken näkösiä. käy katsomassa vaikka opel-tuning.org opeleista mitä sarjoja on yleisesti alla.
niitä myydään lähes jokaisesssa tuning likeessä.
uskon että kyseinen liike mistä ostaa sen alustan myös asentaa sen ammattitaidolla ja halvemmalla kun opel.
alustoja löytyy vähän kaiken näkösiä. käy katsomassa vaikka opel-tuning.org opeleista mitä sarjoja on yleisesti alla.
niitä myydään lähes jokaisesssa tuning likeessä.
uskon että kyseinen liike mistä ostaa sen alustan myös asentaa sen ammattitaidolla ja halvemmalla kun opel.
Joo kannattaa asennuttaa siinä liikkeessä mistä sarjan ostat,tekee satavarmasti halvemmalla kun ooppelilla,kun sovit viä jonkun tiukan pakettihinnan.Sarjoja on monenlaisia ja hintasia eli kannattaa miettiä paljonko haluaa alustaan panostaa.Sopiva tiputus olis n.-40mm mut se riippuu tietty et missä ajelee.
-
astra coupe 2.2
- 'Admiral'

Itselläni Fun-Tech alusta-sarja.
55/40mm madaltava ja tilasin suoraan saksasta.Itse asensin sarjan paikoilleen ja paikallisessa rengasliikkeessä säätivät auraukset.Tyytyväinen olen ollut ko.sarjaan.
Renkaina 215/45 R17. ko. sarjassa on AL-KO:n iskunvaimentimet siis samat mitä esim. KW käyttää sarjoissaan.
ja ajettavuudesta vähän. vakio SPORT-alustalla erääseen maantien siksak-mutkaan pystyi enne ajamaan max.120. nyt meni 160..
eli se tie oli sellainen pitkä suora-sit loiva mutka vasemmalle sit heti oikealle ja taas pitkä suora.ja omalla kaistalla koko ajan pysyi.eli alusta tuli testattua täysin siinä mutkassa
PS. Oli pakko kokeilla miten se muuttui..

Black Sapphire 2.2 Sport Caravan
<font size=-1>[ This Message was edited by: pfohr on 2004-06-27 16:54 ]</font>
55/40mm madaltava ja tilasin suoraan saksasta.Itse asensin sarjan paikoilleen ja paikallisessa rengasliikkeessä säätivät auraukset.Tyytyväinen olen ollut ko.sarjaan.
Renkaina 215/45 R17. ko. sarjassa on AL-KO:n iskunvaimentimet siis samat mitä esim. KW käyttää sarjoissaan.
ja ajettavuudesta vähän. vakio SPORT-alustalla erääseen maantien siksak-mutkaan pystyi enne ajamaan max.120. nyt meni 160..
eli se tie oli sellainen pitkä suora-sit loiva mutka vasemmalle sit heti oikealle ja taas pitkä suora.ja omalla kaistalla koko ajan pysyi.eli alusta tuli testattua täysin siinä mutkassa
PS. Oli pakko kokeilla miten se muuttui..

Black Sapphire 2.2 Sport Caravan
<font size=-1>[ This Message was edited by: pfohr on 2004-06-27 16:54 ]</font>