Vakionopeudensäädin B-Vectraan.
-
oopelmakina
- 'Kadett'

Homma on todella yksinkertainen, siihen tarvitaan vilkkuviiksi jossa on painikkeet käytölle ja muistaakseni yksi katkaisin joka tulee kytkimeen tai jarruun. Lisäksi väliä oli muunmuassa sillä että onko autossa jarrupolkimen jarruvalonkatkaisijassa 2 vai 4 napainen liitin sekä löytyykö tarvittava irrallinen liitin ratin suojuksen alta viikseä varten. Kun tarvittavat releet on kiinni, Tech 2:n pistokkeeseen kiinni ja ohjelman päivitys/käyttöönotto. Meille jälkiasennettiin moinen mutta kustannuksia en muista.
Huom. !!!! Tämä oli ainakin kaikki mitä tarvittiin 2001 mallin B-Vectraan jossa eroavaisuutta voi tehdä myös ns. Drive by wire eli siinä on sähköinen kaasuläppä.
Ei kysyvä tieltä eksy, Metro-Autossa moinen muunmuassa hoituu todella näppärästi. Itse tehden se ei olisi Tech 2:n puutteen vuoksi onnistunut.

<font size=-1>[ This Message was edited by: MAX on 2002-09-24 17:25 ]</font>
Huom. !!!! Tämä oli ainakin kaikki mitä tarvittiin 2001 mallin B-Vectraan jossa eroavaisuutta voi tehdä myös ns. Drive by wire eli siinä on sähköinen kaasuläppä.
Ei kysyvä tieltä eksy, Metro-Autossa moinen muunmuassa hoituu todella näppärästi. Itse tehden se ei olisi Tech 2:n puutteen vuoksi onnistunut.

<font size=-1>[ This Message was edited by: MAX on 2002-09-24 17:25 ]</font>
Laitoin privat viestin sinulleOn 2002-09-24 17:31, Vectr@ B wrote:
Ahaa,tarvetta on.Mikä olisi hintasi?
Täällä pääkaupunkiseudulla kun ollaan vois asian tiimoilta nähdäkkin.
Soita vaikka minulle päin niin katsotaan, mulla ei ole tuommoisen "markkinahinnasta" hajuakaan..
Omega-B 4.0 24v & Omega-B2 2.5 nokileka