jakoremmejä..
-
astramaani
- 'Diplomat'

taas meni alapyörältä remmi siloiseksi,ei muuten mut ku aina jää tonne tien varteen.niin asia oli se et kuinka usein noita alapyöriä pitäis vaihtaa uusiin,koska tämä on nyt kolmas remmi jo mikä on mennyt sileeksi 60 tkm sisällä,olen tullu siehen tulokseen et toi alapyörä "syö"ne jotenki niin et ne sit antaa periksi.ei se onneksi paha homma oo vaihtaa,aamulla meni puoli tuntia kahteen mieheen,eikä edes paljo sykitty siehen.ja moottori on tämä 1.8nz,astra vm-91
Mulla meni omegan c20ne koneesta viimekesänä 4kertaa tuo remmi, just sen alapyörän takia! Johtuu siitä että sen rattaan hampaat kuluu matalemmiksi, ja sitte rattaan hammas ei yllä remmin hampaiden välissä pohjaan asti. Vaan ottaa vain sen kumi nappulan laidasta kiinni ja ne napit ei sitä kauan kestä. Alapyörää ei saanu tarvikkeena, olisi maksanut 24€, piti ostaa ooppelilta ja makso 79€!!!
-
astramaani
- 'Diplomat'

Oletkos varma että on sopiva, kun niitä kahta eri mallia? Toinen huomattavasti kalliimpi.On 2004-06-29 23:12, astramaani wrote:
kysyin alapyörää varaosaliikkeestä,vähä vajaa 24 ekua..et ei paha hinta,täytyy kyl tilata..ja tuo 24 on ovh hinta,korjaamo alennuksien kans,kympin päälle..
Harrastepeli Astra H TwinTop
-
astramaani
- 'Diplomat'

juu siis tosiaan jos se 21 piikkine ni eipä saa tarvikkeena ja mää makson vain 60 euroo ja sain pari niitä kiilahihna pyörän pulltejaki mukaan 
mut muita pyöriä tais saada no ainaki jotaki mut tosiaan se 21 piikkinen on opel tavaraa osatoimitus ehkä on saanut niitä mutta sillon kun itse laitoin sitä ni ei ollut ja kaksi oli jälkitoimituksella että jos on muuttunut niin sitten siellä ois varmaan halvempia...
EDIT: epc näyttää että voi olla se samaki mut siihen on kahta pyörää...

Niin no suoralla, mutta entäs mutkaan...
<font size=-1>[ This Message was edited by: veksu on 2004-06-29 23:52 ]</font>
mut muita pyöriä tais saada no ainaki jotaki mut tosiaan se 21 piikkinen on opel tavaraa osatoimitus ehkä on saanut niitä mutta sillon kun itse laitoin sitä ni ei ollut ja kaksi oli jälkitoimituksella että jos on muuttunut niin sitten siellä ois varmaan halvempia...
EDIT: epc näyttää että voi olla se samaki mut siihen on kahta pyörää...

Niin no suoralla, mutta entäs mutkaan...
<font size=-1>[ This Message was edited by: veksu on 2004-06-29 23:52 ]</font>
-
astramaani
- 'Diplomat'