Ascona C vetonivel
mulla on just uus kans menossa autoon tosin helpompi noin mutta se vaan että maksaa 130 euro lähtö hinnalta..
ja sit kansii laskea vanhasta boorimäär rennen ku menee kauppaa niitä on vainaki 22 ja 25 boorisia vai olikohan ne just noin mut kuuitenki kahta on vaikka kaikki kirjat ei tunne ees toista niistä..
ja sit kansii laskea vanhasta boorimäär rennen ku menee kauppaa niitä on vainaki 22 ja 25 boorisia vai olikohan ne just noin mut kuuitenki kahta on vaikka kaikki kirjat ei tunne ees toista niistä..

Niin no suoralla, mutta entäs mutkaan...
Kalliita ovat juu. Ja niveliä on olemassa kahta erilaista. Pikkulohkoissa omansa ja isoissa omansa. Kaikki isolohkon nivelet passaa kesknään.On 2004-06-30 18:11, veksu wrote:
mulla on just uus kans menossa autoon tosin helpompi noin mutta se vaan että maksaa 130 euro lähtö hinnalta..
Osatoimitukselta kannattaa kysellä.
Dino
130€ kallis?On 2004-06-30 18:37, JL -> Dino wrote:Kalliita ovat juu. Ja niveliä on olemassa kahta erilaista. Pikkulohkoissa omansa ja isoissa omansa. Kaikki isolohkon nivelet passaa kesknään.On 2004-06-30 18:11, veksu wrote:
Osatoimitukselta kannattaa kysellä.
Dino
Isolohko Vectraan sisempi vetonivel 380€
Nimim. just vaihdoin