tietääkö kukaan mistä löytäisi kytkentä kaavioita lasaerlinen hälyihin.laite on autossa kiinni ja toimii moitteettomasti,mutta ei ota kaukosäätimestä hälyä pois.eikö ite siitä boksista pitäs lähtee jonkumoinen piuha mikä ottaa singnaalin kaukosäätimeltä,tossa ei kyl näy mitää piuhaa,tiä sit onko se teipattu sinne johtonipun sisään huomaamatta,ja sit on edelinen omistaja ihmetellyt miks ei toimi. mul oli ainakin entisessä hälyssä sellanen piuha mikä jäi näkyviin josta otti singnaalin.hälyn mallia en tiedä ku ei siin lue.
Omassa (olikohan tuo 930U) hälyssä se antenni tulee suoraan siitä sireenistä pihalle (on siis semmonen kompakti malli). Eli mulla löytyy konehuoneesta se antenni.
ascotuning. Tuu tosta mun Rotkesta vilkaseen hälyä. On aikas helpossa paikassa irrottaa, joten ei liene kauaakaan aikaa vievää...ja tässä melko `lähellä` majailen (granissa). Mulla näytti ainakin jokin antennintapainen sieltä takaa sojottavan, mut en tossa sateessa viittinyt ruveta sen tarkemmin katteleen. Paperitkin mulla on ollu siihen, mut en kyllä vielä löytäny.
Tänään illalla kerkeis tai sit keskiviikkoiltana vilkasemaan sitä hälärii. Käyttöohjekirjan löysin kyllä joten sitä voisin lainaa sen aikaa että saat kopsun siitä...siis jos tarvii...laitan privaa.