Virtakaapeli takakonttiin
Väärin.On 2004-07-01 23:48, Finl wrote:
helpoin no vetää reikä hanttarin jaloista konehuoneeseen, itse vedin siitä hyvin toimii. hiton ahdasta lähtee pojottaan muualta.
Tulee turhaan kiertoa ja sitä kautta lisää pituutta letkulle jo muutenkin ahtaaseen konetilaan.
Helpoin ja suorin reitti kulkee akulta suoraan kuskia kohti -> koneen piuhasarjan isoon läpivientiin jarrutehostimen yläpuolelle-> siitä sisään ja taivuttaa sen oikealle lokaria kohti ( luonnollisesti se muovinen ritiläosa pitää ottaa pois jos siististi haluaa tehdä/ ainakin raottaa kunnolla ). Sen jälkeen kattelee siitä konepellin saranan kohdalta 2€ kolikon kokoista muovitulppaa josta farkuissa kulkee takapesurin letku. -> pudottaa siitä piuhan läpivientikumin kanssa alas ja se ilmestyy siihen konepellin avausvivun taakse. -> siitä sitten kuskin puolen muovikotelon alla konttiin asti.
Tästäkin on käyty keskustelua ainakin 34 kertaa tämän foorumin olemassaolon aikana, joten opetelkaa käyttämään sitä "Search" nappia
Edit: Nim. 55mm2 kaapelin kolmeen B-Vectraan vetänyt.

Omega-B 4.0 24v
<font size=-1>[ This Message was edited by: MAX on 2004-07-02 07:40 ]</font>
-
Miro.Simounen
- OCF Member 2017
niin muttakun itelläkin on juuri siinä kohtaa se pesurinletkuOn 2004-07-02 07:39, MAX wrote:
Sen jälkeen kattelee siitä konepellin saranan kohdalta 2€ kolikon kokoista muovitulppaa josta farkuissa kulkee takapesurin letku. -> pudottaa siitä piuhan läpivientikumin kanssa alas ja se ilmestyy siihen konepellin avausvivun taakse. -> siitä sitten kuskin puolen muovikotelon alla konttiin asti.
ei muutaku viereen kartioporalla reikää
Vectra C GTS 2.0T "Stage-3"
Juups, se letku löytyy myös 5-ovisesta. Tuossa vaan oli kysymys 4-ovisestaOn 2004-07-02 08:10, Miro.Simounen wrote:
niin muttakun itelläkin on juuri siinä kohtaa se pesurinletku![]()
ei muutaku viereen kartioporalla reikää![]()
Itse harjoittelin joskus ekan B-Vectran kanssa ja porasin siitä rintapellista suoraan piuhanippuun... tai oikeastaan en suoraan porannut mut sitten kun viimestelin hiukan avartamalla löi kipunaa
Omega-B 4.0 24v & Omega-B2 2.5 nokileka
olikos yhdessäkään autossa cobra hälytin asennettu?
meinaan pikkasen piukassa toi reikä
meinaan pikkasen piukassa toi reikä
On 2004-07-02 07:39, MAX wrote:Väärin.On 2004-07-01 23:48, Finl wrote:
helpoin no vetää reikä hanttarin jaloista konehuoneeseen, itse vedin siitä hyvin toimii. hiton ahdasta lähtee pojottaan muualta.
Tulee turhaan kiertoa ja sitä kautta lisää pituutta letkulle jo muutenkin ahtaaseen konetilaan.
Helpoin ja suorin reitti kulkee akulta suoraan kuskia kohti -> koneen piuhasarjan isoon läpivientiin jarrutehostimen yläpuolelle-> siitä sisään ja taivuttaa sen oikealle lokaria kohti ( luonnollisesti se muovinen ritiläosa pitää ottaa pois jos siististi haluaa tehdä/ ainakin raottaa kunnolla ). Sen jälkeen kattelee siitä konepellin saranan kohdalta 2€ kolikon kokoista muovitulppaa josta farkuissa kulkee takapesurin letku. -> pudottaa siitä piuhan läpivientikumin kanssa alas ja se ilmestyy siihen konepellin avausvivun taakse. -> siitä sitten kuskin puolen muovikotelon alla konttiin asti.
Tästäkin on käyty keskustelua ainakin 34 kertaa tämän foorumin olemassaolon aikana, joten opetelkaa käyttämään sitä "Search" nappia
Edit: Nim. 55mm2 kaapelin kolmeen B-Vectraan vetänyt.
<font size=-1>[ This Message was edited by: MAX on 2004-07-02 07:40 ]</font>

Vectra on p0p
Juh, mulla menee kyseisestä reijästä järjestön nippu piuhaa cobran takia. ja tietenkin se riippuu siitä mistä muut piuhat vetää mankalta taakse, itselta menee kuskin puolta joten ainoa keino oli porata reikä.
ja siisti siitä konehuoneestakin tulee kun pistää sen virtakaapelin sinne listaan mikä on siellä takana konehuonees
ja siisti siitä konehuoneestakin tulee kun pistää sen virtakaapelin sinne listaan mikä on siellä takana konehuonees

Vectra on p0p
Ihan totta tuokin
No mulla ei ole ollut B-Vectrassa noiden muiden piuhojen kanssa ongelmia kun olen käyttänyt kattoa signaalikaapeleille. B-Vectra on siitä huono pohja kun siinä tuppaa menemään molemmilla puolilla kynnyslistoissa sähköä ja RCA nyt ainakaan ei hirveästi tykkää niiden yllä kulkea(Saattaa ottaa häröä).
Omega-B 4.0 24v & Omega-B2 2.5 nokileka