VARASTETTU!!
-
WalesinApina
- 'Kapitän'

Näin minäkin kuulin, auton omistaja ei ollut saanut koskea autoon, jotta olisi voinut tarkistaa onko autosta vielä muuta hävinnyt, mutta tässä nyt vähän tarkemmin mitä omistaja oli huomannut autosta lähteneen:On 2002-09-18 20:52, JS34 wrote:
Manta löytyi sitten purettuna,etu ja takajakkarat, etuvalot, musiikkilaitteet, takajouset ja vanteet vietynä. Sisustaa rikottu ja osa puuttui... ympäriinsä kolhittuna. Auto nyt poliisin tutkittavana.
- beigen väriset Regaron penkit
- yllä mainitut vanteet ja renkaat, renkaat tunnistaa kuviosta joka muistuttaa aikas paljon Goodyearin F1 -kuvioo
- etuvalot, irmrscherin nelivalojärjestelmä
(- 1CD:n Sonyn soitin + kaiuttimet)
-
FusionWolf
- 'Admiral'

Voisin ilmaista oman mielipiteen tässä nyt samalla ku auto kerran on viety(siis se MANTA) niin jos sulla on oma autosi julkisesti esillä netissä ja etenkin jos jonku verran laitettu niin laittakaa hyvät Opelistit hälytin autoonne,tällä ehkäisemme useamman auton varastamisen..Netistä helppo kattoa joistain autosta tietoja, yleensähän niissä netti jutuissa lukee jos autossa hälytin mutta kaikillahan sitä ei ole..Ei se hälytin välttämättä kaikkia ammattivarkaita estä mutta vahinko voi olla pienempi..
Kyllä tollasille autovarkaille kuuluus nappi ottaan,ei niistä muuten pääse eroon!!!
<font size=-1>[ This Message was edited by: Corsa A 1.2s/16SV on 2002-09-21 12:51 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: Corsa A 1.2s/16SV on 2002-09-21 12:51 ]</font>
Kyllä tollasille autovarkaille kuuluus nappi ottaan,ei niistä muuten pääse eroon!!!
Onneksi on kunnon hälytin + elektroninen ajonesto. Luulisi pitävän suurimman osan amatööreistä loitollaOn 2002-09-21 12:50, Corsa A 1.2s/16SV wrote:
Voisin ilmaista tässä nyt samalla ku auto kerran on viety niin jos sulla on oma autosi julkisesti esillä netissä ja etenkin jos jonku verran laitettu niin laittakaa hyvät Opelistit hälytin autoonne,tällä ehkäisemme useamman auton varastamisen..Netistä helppo kattoa joistain autosta tietoja, yleensähän niissä netti jutuissa lukee jos autossa hälytin mutta kaikillahan sitä ei ole..Ei se hälytin välttämättä kaikkia ammattivarkaita estä mutta vahinko voi olla pienempi..
Mistähän tuo auto löytyi??
ylikiimingistä tien varresta yhdestä purku paikasta? Vai Kalimentieltä? Joltain montulta?
Vitun paskiaiset!! Mulle kävi samanlain joskus muutama vuosi sitten tuon stratovariuksen kanssa. Ei ollut silloin hälytintä nyt on ja hyvä. Ja tekijätkin saatiin tietoon omankäden kautta;)
ylikiimingistä tien varresta yhdestä purku paikasta? Vai Kalimentieltä? Joltain montulta?
Vitun paskiaiset!! Mulle kävi samanlain joskus muutama vuosi sitten tuon stratovariuksen kanssa. Ei ollut silloin hälytintä nyt on ja hyvä. Ja tekijätkin saatiin tietoon omankäden kautta;)
Mulla oli kanssa tuuria edellisen omistamani auton kanssa. Semmonen -89 bemari, niin ensin perkeleet veivät eräänä kauniina talviyönä renkaat alta talon valaistulta parkkipaikalta. Pari kuukautta sen jälkeen muutettiin uuteen kämppään ja parin viikon päästä aamulla töihin lähtiessä huomasin cd-mankan, cd-levyjen ja KOULUREPUN häipyneen kevätyöhön.. Että tsilleen. Kaverin autoon olivat murtautuneet samana yönä, auto sijaitsi omakotitalon päädyssä, huom! Veivät hältä kaiken mikä irti läksi, mukaanlukien karvanopat ja wunderbaum, ahneita perkeleitä!
Nyt onkin sitten nykyisessä omegassa vakuutus vastaisen varalta, hälyttimen jos jostain vielä huokealla saisi..
Nyt onkin sitten nykyisessä omegassa vakuutus vastaisen varalta, hälyttimen jos jostain vielä huokealla saisi..
Olen tähän päivään mennessä kokenut 4 kertaa autoni tyhjentämisen, voin sanoa että vituttaa ja lujaa, mutta onneksi on sen verran tuttuja että 2 kertaa ne on saatu kiinni ja omankäden kautta on oikeutta jaettu ja runsaasti.. Nykyisimmin kun auto on hieman uudempi on tottakai hälytinkin autossa, mutta kerran on silti ollut yrittäjä. - hälytin soi, sammutan hälärin jatkan nukkumista - hälytin soi, menen tarkistamaan ovet, napit ylhäällä, ovi kiinni, ovet kiinni ja nukkumaan - 15min päästä taas............. jumalauta ettei voi uskoa yhdellä kertaa...
Sen verran äkkipikainen olen että kun naapurin häläri soi, luulen sitä omaksi ja samalla sekunnilla olen kengät jalassa ojentaja kourassa joka odottaa vaate naulakossa vastaanottajaa.. Eli jokaiselle tunti turpaan kun pääsee lähelle =)
Sen verran äkkipikainen olen että kun naapurin häläri soi, luulen sitä omaksi ja samalla sekunnilla olen kengät jalassa ojentaja kourassa joka odottaa vaate naulakossa vastaanottajaa.. Eli jokaiselle tunti turpaan kun pääsee lähelle =)
Opel Vectra 2 D Coupe turbo
-
FusionWolf
- 'Admiral'

Jep, jep. Itseltäni myös kaksikertaa viety soitin autosta. Ekalla kerralla etupaneeli oli kotona, joten veivät pelkän mankan pohjaosan ja toisella kerralla oli paneeli suojaboksissa autonovessa.
Olivat löytäneet sen ja ilmeisesti heittäneet sen boksin maahan kun oli haljennut (pala lohjennut) ja naarmuilla (asfaltti jurmuja ja hiekkaa). Paneelin olivat siis sieltä sisältä vieneet sekä myöskin mankan autosta, mutta sen suojaboksin olivat tunkeneet takas oven tavarakoteloon.
Todellisia valopäitä sanon minä.
edit: Niin ja olivat aukaisseet hansikaslokeron, mutta eivät vieneet siellä olevia GSM:n handsfree laitteita, eikä muitakaan arvotavaroita joita siellä oli.
Molemmat ovipellit olivat vääntyneet kun lukopesiin oli jysäytetty ilmeisesi lattapää meisselillä. Apukusin puolelta sisäänmeno ei ollut onnistunut, joten rikoivat sitten vielä kaupanpäälle kuskinovenkin.
Näin siis molemmilla kerroilla.
<font size=-1>[ This Message was edited by: FusionWolf on 2002-09-24 14:24 ]</font>
Olivat löytäneet sen ja ilmeisesti heittäneet sen boksin maahan kun oli haljennut (pala lohjennut) ja naarmuilla (asfaltti jurmuja ja hiekkaa). Paneelin olivat siis sieltä sisältä vieneet sekä myöskin mankan autosta, mutta sen suojaboksin olivat tunkeneet takas oven tavarakoteloon.
Todellisia valopäitä sanon minä.
edit: Niin ja olivat aukaisseet hansikaslokeron, mutta eivät vieneet siellä olevia GSM:n handsfree laitteita, eikä muitakaan arvotavaroita joita siellä oli.
Molemmat ovipellit olivat vääntyneet kun lukopesiin oli jysäytetty ilmeisesi lattapää meisselillä. Apukusin puolelta sisäänmeno ei ollut onnistunut, joten rikoivat sitten vielä kaupanpäälle kuskinovenkin.
Näin siis molemmilla kerroilla.
<font size=-1>[ This Message was edited by: FusionWolf on 2002-09-24 14:24 ]</font>
Kaverilta pöllittiin mankka pari viikkoo sitten TTKK:n uudesta parkkitalosta keskellä kirkasta päivää. Nooh siä oli seinillä kyltit, että parkkitalossa vidovalvonta. Ku kaveri meni vakseille sanoon et menkääs ny nauhalta kattoon kekkä perkeleet sen mankan pölli, niin vastaus oli et niitä kameroita ei oo ku määrärahat riitti vaan niihin seinille asennettaviin kyltteihin. Oli siinä huumorintaju koetuksella.
-
FusionWolf
- 'Admiral'

No ei se ihan näin ole. Itseltäni siis vietiin mankka kahteen otteeseen. No maksoin soittimesta n. 1000 markkaa joka sitten vietiin 3kk:n kuluttua. Ilmoitin asiasta vakuutusyhtiöön (puhelukuluja) ja he lupasivat hoitaa asian. No kävin vahinkotarkastajalla näyttämässä autoani (bensakuluja), jonsa sain lapun joka piti viedä/lähettää vakuutusyhtiöön ja auton sain luvan viedä korjaamoon (taas bensakuluja).On 2002-09-24 17:41, Unknown wrote:
Mitä sitte vaikka autoon mennään sisälle jos on varkausvakuutus.. Kaikki mitä menettää saa vakuutuksesta takas vai häh?
No vein auton korjaamoon jossa sanottiin, että parinpäivän päästä voidaan laittaa. Eli jouduin palaamaan sinne (lisää bensakuluja) parinpäivän kuluttua. Auto otettiin huoltoon, mutta se pidettiin siellä 1vrk (maalauksen takia) joten jouduin reissaamaan sen aikaa työmatkani (65km) junalla ja busseilla (liikennemaksuja n. 300 markkaa).
Sitten kaikenlisäksi tuohon tulee vielä se vakuutusyhtiön omavastuu osuus joka minulla on 750 markkaa, joten pelkästään ekalle soittimelle tuli pyöreästi hintaa 2100. Ja kaiken lisäksi sain kaupanpäälle jurmut keskikonsoliin ja menetin CD-levyt.
Sitten kun ynnäät saman ruliansin toistamiseen (soitinhan vietiin 2 kertaa), niin alkaa tuole nykyiselle soittimelle tulla hintaa ihan mukavat 4000 tuhatta markaa vaikka soittimen tämänpäiväinen uutuushinta on jossain 700 markan pinnassa.
Niin ja älkäämme unohtako, että odotin uutta soitinta vakuutusyhtiöltä 1.5kk jonka aikaa sain kuunella Michelinien huminaa työmatkoillani.
Tästä 2kk eteenpäin soitin siis vietiin toistamiseen ja tosiaan sama ruliansi ja taas odotettiin soitinta. PERKELE et tosiaan ole ollut jonon alkupäässä kun älliä on jaettu.
edit: niin ja älkäämme myöskään unohtako, etä oli tietysti talvi ja oli VI-TUN kiva odotella junia ja busseja ulkona sekä kävellä työpaikalta sinne vitun Opel huoltoon. Vittu, että taas vituttaa kun oikein ajattelee.
edit2: niin ja matka-ajat piteni noin 1h:lla jonka vuoksi jouduin käyttämään työpaikan liukumaa hyväksi ja näin ollen myöhemmin korvaamaan nuo tunnit, jotka tämän takia jouduin käyttämään matkustamiseen kotoani työpaikalle.
<font size=-1>[ This Message was edited by: FusionWolf on 2002-09-25 12:41 ]</font>