Vectra 4x4 2.0 gl -89
Mulla on tollainen Vectra. Rupesin vain ihmettelemään kun luin tuota ata:n Vectra sivustoa. Sivuilla lukee tuolla malli esittelyssä noista varusteista, että 4x4 Vectran GL mallissa olisi enemmän varusteita kuin tavallisessa GL mallissa mm. sporttipenkit ja takana niskatuet. Mulla ei ainaskaan ole mitään sporttipenkkejä. Mulla on ne samat mitä on kaikissa tavallisissakin Vectroissa ja ei ole myöskään taka niskatukia. Mun varusteet ovat mielestäni ihan samat kuin muissakin "karvalakki" malleissa. Ainoat asiat, että miten minun auto eroaa tavallisesta GL mallista on se että minulla on keskuslukko ja sekin varmaan on ollut lisävaruste ja minulla on korin väriset puskurit tosin auto on kyllä maalattu joskus uusiksi.
Silloin Vectra-A-sivua kirjoittaessani työkaverillani oli GL 4x4 Vectra jossa oli nuo varusteet. Lieneekö sitten sen alkuperäinen tilaaja siihen sellaiset tilannut, auto oli täysin alkuperäinen eikä ko. omistajakaan ollut mikään autoharrastaja. Ko. yksilössä ainakin oli sporttipenkit ja korinväriset puskurit ym. varusteita joita ei etuvetoisissa GL:issä ollut.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70