Tankinluukku jumissa...ja bensavalo vilkkuu...apua!
-
SporttiFarkku
- 'Kapitän'

Mikä ihme tuota luukkua pitää kiinni, kun sehän on semmoinen, että vain sormella avataan, eikä sisällä ole mitään avausvipua... Vai onko, enkä ole huomannut?
Ainakin viimeisen vuoden olen sen vain vetäisemällä avannut ja nyt se ei lähde auki!?!?!?!?!
Pian loppuu menovesi, enkä usko, että pyhällä hengellä pääsee töistä kotiin...
Ainakin viimeisen vuoden olen sen vain vetäisemällä avannut ja nyt se ei lähde auki!?!?!?!?!
Pian loppuu menovesi, enkä usko, että pyhällä hengellä pääsee töistä kotiin...
Toinen Ooppeli vaihtui Volkkariin...
~VW Passat 2.0 Variant ja Corsa B 1.0~
~VW Passat 2.0 Variant ja Corsa B 1.0~
-
SporttiFarkku
- 'Kapitän'

-
SporttiFarkku
- 'Kapitän'

-
kumimuumi
- OCF Member

Joku aika sitten st1:llä ihmeteltiin yhden naiskuskin kanssa kun ei b-vecstrassa auennut tuo luukku. Ei silloin tullut mieleenkään tuo kun se napsautti ovet lukkoon, että korkin luukku menee kiinni siinä samalla
Hyvä tietää

Hyvä tietää
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
hmm... en tiedä kuuluuko sen "tappisysteemin" joka tankinluukun lukitsee liikkua (pääsee tosiaan kontin kautta käsiksi) ihan käsivoimin, liikkuu kuitenkin
Mulla kävi niin että luukku pysyi kiinni vaikka ei ollut k-lukko päällä. vetämällä sitä sain luukun auki, liikaa ei kannata siirtää muuten ei mee luukku lukkoon... ei ole kyllä sen jälkeen kiukutellut.
Tesla Model 3 SR -23
Ex-opelit Opel Karl 1.0 -16 Meriva A 1.8 -04 Vectra B 2.6 -01 Vectra A 2.0 -93
Ex-opelit Opel Karl 1.0 -16 Meriva A 1.8 -04 Vectra B 2.6 -01 Vectra A 2.0 -93
Joo eli faijal on tollanen 2.2 omega -02 ja siin oli kans toi tankin luukku jäänny jumiin... soitteli tos muutama kuukaus sit ihan hädäs ku ei päässy tankaa...kyl se pienen repimisen jälkeen (siis takaluukun apparin puolen luukun sisällä) taas toimi ihan moitteettomasti....
<font size=-1>[ This Message was edited by: Manu82 on 2004-07-02 17:43 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: Manu82 on 2004-07-02 17:43 ]</font>
Aiheen vierestä...
Mulla oli lainassa vanhempien Volvo V40 ja piti sitten käydä sitä tankkaamassa. Ensin ajoin auton tietenkin mittarin väärälle puolelle... Sitten oikealle puolelle ja ulos tankkaamaan. No luukussa ei ole mitään koloa mistä sen saisi auki, joten sisältä etsimään avausvipua. Vipua ei löytyny penkin alta eikä vierestä, ei kojelaudasta eikä keskikonsolista. Meinas loppua järki, piti kaivaa ohjekirja esille. Toisinaan tulee sitten tyhmä fiilis niinku nytkin kävi: luukkuu on saranoitu niin että se aukenee takapäästä kun painaa vaan etureunaa sisäänpäin... Onneksi ei sattunu kukaan tuttu näkemään.
Mulla oli lainassa vanhempien Volvo V40 ja piti sitten käydä sitä tankkaamassa. Ensin ajoin auton tietenkin mittarin väärälle puolelle... Sitten oikealle puolelle ja ulos tankkaamaan. No luukussa ei ole mitään koloa mistä sen saisi auki, joten sisältä etsimään avausvipua. Vipua ei löytyny penkin alta eikä vierestä, ei kojelaudasta eikä keskikonsolista. Meinas loppua järki, piti kaivaa ohjekirja esille. Toisinaan tulee sitten tyhmä fiilis niinku nytkin kävi: luukkuu on saranoitu niin että se aukenee takapäästä kun painaa vaan etureunaa sisäänpäin... Onneksi ei sattunu kukaan tuttu näkemään.