Auto vaihtui....

Keskustelua Opeleista
juniper
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja juniper »

Tänään tuli sitten tehtyä erikoinen auton vaihto. Turbo bertone vaihtui 2.2 automaatti bertoneen !!!!!!
Eli kohta on myynnissa Hämeenlinnassa hyvin pidetty turbo astra.
Automaattiin vaihdoin, koska auto tulee häälahjaksi morsiamelleni :smile: :smile: :smile: Nyt alan etsimään itselleeni uutta turbodieseliä.
Vähän tuli haikea olo kun luopui turbon mielettömästä kiihtyvyydestä, mutta mitäpä sitä ei tekisi naisen vuoksi ja nyt on niin upea punainen coupe et ei voi mitään......
astramaani
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja astramaani »

kyl noil turbodiisseleilki kerkeää..ja vääntöjä..nam
Meska
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Meska »

Paholaisia nuo naiset kun tuollasia saavat tekemään :grin:
BMW M3 E92 Coupé
Top-1
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Top-1 »

On 2004-07-08 22:39, juniper wrote:
Tänään tuli sitten tehtyä erikoinen auton vaihto. Turbo bertone vaihtui 2.2 automaatti bertoneen !!!!!!
Eli kohta on myynnissa Hämeenlinnassa hyvin pidetty turbo astra.
Automaattiin vaihdoin, koska auto tulee häälahjaksi morsiamelleni :smile: :smile: :smile: Nyt alan etsimään itselleeni uutta turbodieseliä.
Vähän tuli haikea olo kun luopui turbon mielettömästä kiihtyvyydestä, mutta mitäpä sitä ei tekisi naisen vuoksi ja nyt on niin upea punainen coupe et ei voi mitään......
Eikös sinulla ollut sellainen musta Coupe? Irmscherin "korisarja" jne? Mä-nimimerkkisen entinen?
juniper
'Admiral'
'Admiral'

On 2004-07-09 08:17, Top-1 wrote:

Eikös sinulla ollut sellainen musta Coupe? Irmscherin "korisarja" jne? Mä-nimimerkkisen entinen?
Kyllä juu oli musta coupe. Nyt se on sitten punainen coupe. Ilman korisarjaa. Coupe on paljon paremman näköinen ilman takaspoileria. Ehkä hommaan jonkun korisarjan uuteen, mutta spoilerihirvitystä en laita :smile:
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja »

Jaahas..pitäisköhän mennä ostamaan Bertone takaisin.. :smile:

Taidanpa ainakin käydä ihan piruuttani koeajamassa tässä joku päivä kun niille kulmille osun..Länsiautoonko se meni vai mihin?

<font size=-1>[ This Message was edited by: mä on 2004-07-09 12:17 ]</font>
Astra G-98
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Astra G-98 »

On 2004-07-09 12:16, mä wrote:

Taidanpa ainakin käydä ihan piruuttani koeajamassa tässä joku päivä kun niille kulmille osun..Länsiautoonko se meni vai mihin?

En tiedä mistä olen saanut sellasen päähänpinttymän mutta mulla oli sellanen muistikuva et se Espoon Joren kultanen coupe olis ollut sun vanha? vai onko sekin ollut sulla?
juniper
'Admiral'
'Admiral'

On 2004-07-09 12:16, mä wrote:

Länsiautoon meni. Toivottavasti sille löytyy hyvä omistaja, joka ymmärtää tuollaisen pelin päälle eikä raiskaa/kolaroi sitä, niinkuin on muutamalle coupelle käynny.
Sisustus on tässä uudessa paljon paremman näköinen kuin vanhassa ja samat varusteetkin löytyy. Turbon ratti tosin on hieman parempi.
Top-1
'Admiral'
'Admiral'

Näin bertonesta puheenollen, länsi-auto Varistolla näyttäisi olevan G-mallin cabriolet Astra myynnissä, tuollaisesta on tullut haaveiltua jo pitemmän aikaa. Näyttäisi vain olevan 1.6i koneella! Mitähän järkeä tuoda Saksasta asti tuollainen erittäin näyttävä & erikoinen auto 1.6-koneella!? Hitto, kerkesin jo innostua asiasta :smile:
Opel. Frisches denken für bessere autos!
astraboi
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja astraboi »

en tiedä mut oon ite tullu siihen tulokseen ettei suomessa mitään hirveen iso koneisia autoja tarvii :/
Top-1
'Admiral'
'Admiral'

Niin, itselle olisi riittänyt vaikka tuollainen 2.2 kone vallan mainiosti, mutta jotenkin tuo 1.6 tuntuu hieman pieneltä tuohon koriin/ulkonäköön. Noh, makuasioita :smile:
Ja toisaalta eihän suomessa avo-autoakaan tarvitsisi, mutta se on tämä kuume :wink:

<font size=-1>[ This Message was edited by: Top-1 on 2004-07-09 14:17 ]</font>
BeQ
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BeQ »

Ja toisaalta eihän suomessa avo-autoakaan tarvitsisi, mutta se on tämä kuume :wink:
Täysin perusteeton väite :grin:

<font size=-1>[ This Message was edited by: BeQ on 2004-07-09 14:34 ]</font>
juniper
'Admiral'
'Admiral'

On 2004-07-09 13:48, Top-1 wrote:
Näin bertonesta puheenollen, länsi-auto Varistolla näyttäisi olevan G-mallin cabriolet Astra myynnissä, tuollaisesta on tullut haaveiltua jo pitemmän aikaa. Näyttäisi vain olevan 1.6i koneella! Mitähän järkeä tuoda Saksasta asti tuollainen erittäin näyttävä & erikoinen auto 1.6-koneella!? Hitto, kerkesin jo innostua asiasta :smile:
1.6 kone ???? Eiks bertonen pienin kone ole 1.8 vai onko cabriossa poikkeus. Itekkin netissä katselin sitä cabriota ja siinä ei ole koneesta mainintaa.
Harkitsin sitäkin, mutta automaatti on automaatti ja tuleva vaimoni halusi välttämättä tomaatin.
Top-1
'Admiral'
'Admiral'

Ainakin tuota cabriota on saanut Saksassa 1.6 koneella, muistelisin myös että coupen pienin kone olisi ollut 1.6 siellä...

BeQ, heh :grin:
Opel. Frisches denken für bessere autos!
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja »

On 2004-07-09 12:25, Astra G-98 wrote:
En tiedä mistä olen saanut sellasen päähänpinttymän mutta mulla oli sellanen muistikuva et se Espoon Joren kultanen coupe olis ollut sun vanha? vai onko sekin ollut sulla?

[/quote]

Ei kyllä se on juuri tuo "juniperin" musta turbo-Bertone joka multa meni Länsiautoon vaihtoautona..reilut 5000km mittarissa..eli uutena siis käyutännössä.
Vastaa Viestiin