calibrasta hajos kattoluukku
eli luukku vääntää kieroon,näyttäs et toinen puoli liikkuu paljon huonommin ku toinen,näin ollen se vääntää kieroo,ja ei meinaa saaha luukkua kiinni jos menee aukaseen sen,onko kellään pllu vastaavaa,ja jos joku tietäs sanoa et mikä sieltä on hajonnu,minkälainen mekanismi siellä on joka liikuttaa sitä luukkua taakse ja eteen..
mulla taas on se kattoluukun verhous palanen irti siitä keskeltä eli onko se tehtaalla laitettu jollain liimalla vai jollain kiinnikkeellä siitä keskeltä kiinni?
muuten toimii hyvin paitsi en voi siirtää kattoluukkua taka asentoon kun se verhouspala
pullistuu ulos
ja nyt kattoluukusta ei ole mitään hyötyä
muuten toimii hyvin paitsi en voi siirtää kattoluukkua taka asentoon kun se verhouspala
pullistuu ulos
Opel Calibra 2.0i 16v -91
Hopea on nopea
Hopea on nopea
-
juzatheman
- 'Senator'

toissa kesänä purkasin omasta calibrasta ton katto luukun niin osiksi kun sen sai. ja san sen jopa vielä toimimaankin sen.
vaihdoin sen kehikko peliti osan toiseen kun oli vesi seissyt ja ruoste raiskannut.
muistaakseni tollanen vika johtuu siitä kun siellä on sellaset spiraali kierre vaijeri hässäkät niin ne kun kuluu niin se ei liiku tasaisesti kun hyppii yli hampailta.
avaamalla selviää paljon, mutta jos on käyttö auto kyseessä ainakin itse hankkisin jo osat hollille. ettei tarvii ees sun taas veivaa rikkinäistä luukkua.
on kumminkin kohtuullisen mielenkiintoinen projekti.
ittellä oli purun ja kasauksen välissä kuukausi joten joutui hieman pähkäilemään.
vaihdoin sen kehikko peliti osan toiseen kun oli vesi seissyt ja ruoste raiskannut.
muistaakseni tollanen vika johtuu siitä kun siellä on sellaset spiraali kierre vaijeri hässäkät niin ne kun kuluu niin se ei liiku tasaisesti kun hyppii yli hampailta.
avaamalla selviää paljon, mutta jos on käyttö auto kyseessä ainakin itse hankkisin jo osat hollille. ettei tarvii ees sun taas veivaa rikkinäistä luukkua.
on kumminkin kohtuullisen mielenkiintoinen projekti.
ittellä oli purun ja kasauksen välissä kuukausi joten joutui hieman pähkäilemään.
entinen calibran omistaja.
mulla sama vika..On 2004-07-09 07:56, VEN wrote:
mulla taas on se kattoluukun verhous palanen irti siitä keskeltä eli onko se tehtaalla laitettu jollain liimalla vai jollain kiinnikkeellä siitä keskeltä kiinni?
pullistuu ulosja nyt kattoluukusta ei ole mitään hyötyä
Mulla oli päässyt vettä sinne verhoilun alle niin otin sen irti. Siellä on sellaisia klipsuja, jotka on liimalla siinä pahvissa kiinni. Voisin laitta kuvia mutta kun toi photo jippii on mennyt nurin eikä ole vielä vastaavaa tullut vastaan...On 2004-07-09 07:56, VEN wrote:
pullistuu ulosja nyt kattoluukusta ei ole mitään hyötyä
-
turbo calibra
- 'Kapitän'

-
juzatheman
- 'Senator'

Että saatais niitä kuvia näkyviin, niin tossa on ihan hyvä: http://www.photodex.com/sharing/viewalbum.html?alb=0Mulla oli päässyt vettä sinne verhoilun alle niin otin sen irti. Siellä on sellaisia klipsuja, jotka on liimalla siinä pahvissa kiinni. Voisin laitta kuvia mutta kun toi photo jippii on mennyt nurin eikä ole vielä vastaavaa tullut vastaan...
Yahoolla on myös,
ja googlella löytyy lisää.
Kiitos äskeisestä. Nyt saa kuvia. Sori, on vähän suuria, mutta saa sitten sokeakin selvää...

Eli tuollaisia siellä on ja liimalla kiinni. Itselläkin on yksi kokonaan irti ja pari roikkuu noissa vaahtomuoveissa, eli jos joku keksii/tietää mikä liima pitää niin kertokaa.
Edit: Laitoin hiemän pienemmät kuvat...
Edit2: Eipä nyt yhtäkkiä näy nuo kuvat. Aika jumittava palvelin tuo Photodex...
Edit3: Vaihdoin kuvapalvelinta, nyt pitäis näkyä...
<font size=-1>[ This Message was edited by: calibrother on 2004-07-12 21:05 ]</font>

Eli tuollaisia siellä on ja liimalla kiinni. Itselläkin on yksi kokonaan irti ja pari roikkuu noissa vaahtomuoveissa, eli jos joku keksii/tietää mikä liima pitää niin kertokaa.
Edit: Laitoin hiemän pienemmät kuvat...
Edit2: Eipä nyt yhtäkkiä näy nuo kuvat. Aika jumittava palvelin tuo Photodex...
Edit3: Vaihdoin kuvapalvelinta, nyt pitäis näkyä...
<font size=-1>[ This Message was edited by: calibrother on 2004-07-12 21:05 ]</font>