Ei lähde käyntiin starttaamalla. Laturi oli irti kun vaihdoin laakerit, sen jälkeen alkoi takkuilu. Kun laitettiin köydenpäähän lähti ja kävi hyvin tyhjäkäyntiä ja otti kierroksia nikottelematta. Kun sammutti ja yritti startata ei mitään. Kone 1. 6 Irmscherin ruisku. Bensapumppu toimii ja varvimittari heiluu kun starttaa. Olisko taas kerran boxi hajonnut. Jako on OK tarkistin senkin.
Jos ei kohta vika löydy saa joku halvalla auton. Mulla loppuu mielenkiinto näihin.
Tänä aamuna lähti ihan normaalisti avaimesta kääntämällä, joten ei se iso vika voi olla.
Vehje on silti Myydään autoja-palstalla.
Tästä halvalla muuten ehjä ja toimiva peli.
<font size=-1>[ This Message was edited by: weckeri on 2004-07-11 20:00 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: weckeri on 2004-07-12 10:25 ]</font>
Ascona ei käynnisty
Kaikki liitokset on käyty läpi n. kuukausi sitten ja putsattu hapettumat jne.
Jonkin sortin anturi- tai boxivikaan viittaa koska eilen liikkeellelähtiessä varvimittri nyki edestakaisin. Tänä aamuna lähti kuitenkin ihan avaimesta vääntämällä eli normaalisti. Itse ajattelin, että lämpöanturi voisi olla viallinen. Tämä on vaan jo toinen ruisku-Asco joka temppuilee samalla tavalla. Edellisestä hajosi sytytysboxi. Siksi alkaa olla mitta täysi näitä ruiskuvehkeitä.
Jonkin sortin anturi- tai boxivikaan viittaa koska eilen liikkeellelähtiessä varvimittri nyki edestakaisin. Tänä aamuna lähti kuitenkin ihan avaimesta vääntämällä eli normaalisti. Itse ajattelin, että lämpöanturi voisi olla viallinen. Tämä on vaan jo toinen ruisku-Asco joka temppuilee samalla tavalla. Edellisestä hajosi sytytysboxi. Siksi alkaa olla mitta täysi näitä ruiskuvehkeitä.
Opel rules!
sytytyksen ohjain yksikkö rikki ehkä.. itelläni oli täysin samanlainen vika ja vaihdoin uuden sytkäohjain yksikön ja rupes toimimaan(tosin sitä ennen kaikki muutkin sytkän osat puolasta lähtien ja vasta ohj. yksikön kohdalla rupes toimimaan[johtui siitä että aluksi liikkeestä ostamani uusi ohjain oli rikki]).
itelläni se toimi aina lämpimänä ja kylmänä ei lähteny käyntiin kun tuurilla.
itelläni se toimi aina lämpimänä ja kylmänä ei lähteny käyntiin kun tuurilla.