Kaikki on paskaa paitsi kusi.On 2004-07-11 18:24, Rami L wrote:
Ei Foorttiin nyt ainakaan kannata vaihtaa.Jonkunnäkösellä kokemuksella voin sanoa ne on ihan paskoja
vaihtakaa merkkiä
Tuttu haki perjantaina uuden viitos-golffin liikkeestä, ja jo nyt (105km mittarissa) häiriövalo (se nätin keltainen volkkarissakin) palaa mittaristossa koko ajanEipäs tuoda riisikippoja tänne!! Mulla oli aikaisemmin ooppeli ja paljon siinä oli vikoja, mutta vaihdoin sentään saksalaiseen (VAG-tuotteeseen), ilman mitään murheita jo yli 20 tkm. Japsit sucks.
Ei silti, aika kiva auto ajaa.. paljon parempi, kuin vastaava neloskoppa..
** BMW 130i ** Ski-Doo MXZ X-RS 850 **
No ei nyt ihan näinkään, samasta syystä oman roskakatoksen takaikkunassa on lassi ja leevi -aiheinen tarra, jossa pikkupoika kuseksii VW:n päälle.On 2004-07-11 00:25, KADETT GT/E wrote:
Eiks se oo niin että tosimies puolustaa ekaa autoaan, jota isiltä ja mammalta aina joskus lainaksi! Ei siinä se on paras.
-
Black Diamond
- 'Diplomat'

Jokaisella automerkillä on jonkun mielestä paskoja kokemuksia.Minulla ollut Opel ja Ford.Molemmat eniten haukuttuja merkkejä,kummassakaan merkissä minulla ei ongelmia.On 2004-07-11 18:24, Rami L wrote:
Ei Foorttiin nyt ainakaan kannata vaihtaa.Jonkunnäkösellä kokemuksella voin sanoa ne on ihan paskoja
Oli merkki MB,BMW,Audi,Saab aina löytyy jollain valittamista.
Mondeon ostin uutena,nyt 6300km taulussa ja eikun bensaa tankkiin ja menoa.