Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
8 viestiä
• Sivu 1/1
Oraakkeli
Minut on bannattu!
ViestiKirjoittaja Oraakkeli »
hemmetti.
tuli tehtyä tuning putki tohon vekkuun hetkellisesti, kun tuossa illansuussa ajelin viikistä vantaalle päin, niin eiköhän yhdissä liikennevaloissa lähtiessä vähän reippaammin lyönyt putki ittensä poikki
pöllähti kerrasta pakoputkivirityshelvetti hereille, ja johan rupes päät kääntyy kun murina täytti kadun, lähtee meinaan aikamoisen matala rähinä tommosesta 8v koneesta, kun putki on poikki ennen kumpaakin änkkäriä
Mukavaa, noh menee se ilta näinkin, putkea hitsaillessa
Mulla on ollu tapana konerempan jälkeen lyödä motti käyntiin vain (pelti)pakosarja kiinni, sillon sitä vasta lähtee kunnon murinat, varsinkin kun laittaa kierrokset kuuteen tonniin...
Ja naapurit tykkää...
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
On 2004-07-03 00:38, Timonen wrote:
Mulla on ollu tapana konerempan jälkeen lyödä motti käyntiin vain (pelti)pakosarja kiinni, sillon sitä vasta lähtee kunnon murinat, varsinkin kun laittaa kierrokset kuuteen tonniin...
Ja naapurit tykkää...
Eikö sieltä tule jo kasa kipinöitäkin? esim.huono ajoitus sytkässä..
On 2004-07-03 01:06, 18E wrote:
Eikö sieltä tule jo kasa kipinöitäkin? esim.huono ajoitus sytkässä..
Ei laita sytytystä perseelleen,niin ei tule.
Itse ainakin ennen koneen avaamista teen merkin virranjakajaan ja nokkapukkiin.Helppo laittaa sytty kohilleen kasausvaiheessa.
Itte tossa kans laittelin yhtä konetta, ni ku sai kasaan ni ilman mitään putkea/pakosarja kone käymään... Iski meinaan hiukan liekkiä ja kuulosuojat oli paikallaa
On 2004-07-13 13:57, Marko# wrote:
Itte tossa kans laittelin yhtä konetta, ni ku sai kasaan ni ilman mitään putkea/pakosarja kone käymään... Iski meinaan hiukan liekkiä ja kuulosuojat oli paikallaa