Samassa polttimossa on juu.
Sain vihdoin sen ohjekirjan (romikselta 5e) ja ainakaan 96" painetussa ohjekirjassa ei ole mainintaa etusumuvalojen merkkivalosta mittaristossa. (Vaikka piirroksessa sellainen siellä on, niin tekstissä ei ole mainittu). Eli niin kummalliselta kuin se kuulostaakin lienee tullut vasta 97" malleihin?
Ach! Heti joutuu syömään sanansa. Ohjekirjan sivulla 16 ei ole ko. merkkivalosta mainintaa, mutta sivulla 24 se mainitaankin. Eli polttimo kai mennyt multa sitten.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Tenox on 2004-07-15 19:09 ]</font>
Uusvanha Opelisti ja pari kysymystä.
Täältä: http://www.nettiauto.com/116447 löytyy muuten pari kuvaa Opelistani, josko jotakuta kiinnostaa. Kommentteja otetaan vastaan.
Autoon en ole tehnyt noiden kuvien oton jälkeen muita muutoksia, kuin etupään noston (n. 20mm). On nyt melko tasaisesti matala, eikä enää kulje perse pystyssä.
Ja ei. En maksanut tuosta sitä, mitä pyydettiin.
Autoon en ole tehnyt noiden kuvien oton jälkeen muita muutoksia, kuin etupään noston (n. 20mm). On nyt melko tasaisesti matala, eikä enää kulje perse pystyssä.
Ja ei. En maksanut tuosta sitä, mitä pyydettiin.
No niin, takana on puolenkymmentä korjattua pikkuvikaa (takalista, takasumari, sisempi vetonivelen kumi, mankan muistipaikat), jäljellä muutama (apukuskin penkin lämmitin, ajovalojen pesimet, palanut merkkivalon polttimo, peräkoukun reikien tukkiminen takaluukusta, kiveniskeymiä, etujarrujen täysremontti) ja teetettynä 180tkm huolto.
Niin ja onhan takana myös reilu 1500km ajoa.
Joku voisi kuvitella vikalistaa ym. katsoessa, etten ole autoon tyytyväinen. Tosiasiassa olen. Suurin osa vioista vaatii rahallisesti mitättömän tai ei lainkaan panoksen ja huollot tulee eteen autossa kuin autossa.
Tärkein on kunnossa, eli auto on vakuuttavan hyvä ajaa, erittäin hiljainen ja bensapihi. Tehoa saisi olla enemmänkin, mutta tuollakin pärjää, eikä tule tarvetta repiä. Harvoin nousee RPM yli 4000:n. Soitin ja kaiuttimet erinomaiset ja kuskin penkki samoin. Ei puuduta pitkäkään ajo, tosin kun alusta on niin hyvä, kuin on, kaipaisi jakkaralta huomattavasti enemmän sivuttaistukea.
Eli, käytännössä olen autoon erittäin tyytyväinen ja saatan jopa ajatella seuraavankin autoni olevan Opel!
Sairasta!
Niin ja onhan takana myös reilu 1500km ajoa.
Joku voisi kuvitella vikalistaa ym. katsoessa, etten ole autoon tyytyväinen. Tosiasiassa olen. Suurin osa vioista vaatii rahallisesti mitättömän tai ei lainkaan panoksen ja huollot tulee eteen autossa kuin autossa.
Tärkein on kunnossa, eli auto on vakuuttavan hyvä ajaa, erittäin hiljainen ja bensapihi. Tehoa saisi olla enemmänkin, mutta tuollakin pärjää, eikä tule tarvetta repiä. Harvoin nousee RPM yli 4000:n. Soitin ja kaiuttimet erinomaiset ja kuskin penkki samoin. Ei puuduta pitkäkään ajo, tosin kun alusta on niin hyvä, kuin on, kaipaisi jakkaralta huomattavasti enemmän sivuttaistukea.
Eli, käytännössä olen autoon erittäin tyytyväinen ja saatan jopa ajatella seuraavankin autoni olevan Opel!
Sairasta!
Ascona A, Kadett B, Vectra B, Omega B, ja nyt Insignia B