mittaritaustoista...
Mulla on Ascona/Manta sr taustat. Voin laittaa ne, kunhan pääsen omalle koneelle.
Niitä on sit parit erilaiset, semmoset mitkä itse sain jostain ja omat versiot.
T: Mika
mika.sorjonen@sunpoint.net
Niitä on sit parit erilaiset, semmoset mitkä itse sain jostain ja omat versiot.
T: Mika
mika.sorjonen@sunpoint.net
Jokaisella tulostin merkillä on omat valokuvapaperit joita kannattaa käyttää, koska muste kuivuu parhaiten ja jälkikin pitäisi olla paras mahdollinen. Muita papereita käyttämällä muste ei välttämättä kuivu lainkaa tai tulostusjälki ei ole paras mahdollinen.On 2004-06-14 14:06, Samus wrote:
mittaritaustoista sen verran, että missä vika kun ei toi muste kuivunu ollenkaa??? paperi oli fuji:n valokuvapaperia.
Olisko vika musteessa???
<font size=-1>[ This Message was edited by: Katomi on 2004-06-14 15:22 ]</font>
juu koitanpa saada laitettua lisää noita mittaripohjia sinne sivuille kun vaan kerkeän on katos nyt vielä netti vähän harvoin käytössä kun just muutin... mut netti tulee siin ens kuussa ja sit rupeen päivittelee noita mittaritaustoja joten jos joltai löytyypi niin voisi laittaa mulle tulemaan sähköpostilla...
OSTIN PARHAAN ELÄN LEVEÄSTI - O P E L
oisko kellään -96:seen f astraan pohjia???? jarnoleminen@suomi24.fi kiitos etukäteen!!!!!
en jaksa enää ettii noit taustoja ku kaikki sivut näyttää olevan poistetut tai niit ei löydy...
joten jos jollakulla sattuu olemaan e-kadettiin valkoisia mittarintaustoja (rundarin) kanssa niin voisiko laittaa mailiin jesse.hiltunen@jippii.fi
kiitokset etukäteen!!
joten jos jollakulla sattuu olemaan e-kadettiin valkoisia mittarintaustoja (rundarin) kanssa niin voisiko laittaa mailiin jesse.hiltunen@jippii.fi
kiitokset etukäteen!!
Mailasin!On 2004-07-19 22:25, gsi_kadett wrote:
en jaksa enää ettii noit taustoja ku kaikki sivut näyttää olevan poistetut tai niit ei löydy...
kiitokset etukäteen!!
--One should always live a life like a dog.... If you cant eat it or play with it... Piss on it and walk away....--
Vectra B 2.6 V6 Sport -2001
Saab 9-3 2.0T -99
Vectra B 2.6 V6 Sport -2001
Saab 9-3 2.0T -99