Vinkkejä ovikoteloiden tekoon GSI Kadett

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
tumppa2
OCF Member 2015
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tumppa2 »

Jos ois heittää kuvia miten sovellettu ja minkälaisia koteloita porukka on rakentanut
Kadetin oviin tai jalkatilojen koteloiden paikalle olisin kiitollinen !
tumppa2
OCF Member 2015
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tumppa2 »

Ei ole kukaan väsänny sitten no eiköhän mielikuvitus sitten päätä asian! :eek: :eek: :eek:
Veccura A
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Veccura A »

..jos haluut "opiskella", uudessa TDI-mäkäsiinissä oli jonkin moinen juttu ovipahvien kuiduttamisesta, mallina Rankosen kohtuu modattu masukka..
** BMW 130i ** Ski-Doo MXZ X-RS 850 **
Enochian
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Enochian »

Nimim. Janezki varmaan kertoo jos topicin näkee. Tuolla jotain kuvia hänen (ex)kadetistaan: http://www.lempaala.inforengas.net/jann ... tt_gsi.htm
JaneZki
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja JaneZki »

Jep.. Ensin mä hankin "uudet" ovi pahvit (en viittyny nahkasia tuhota ja yhet paskat loju nurkissa) ni sen vaa katto et oli suorat pahvit sit vaa repii kankaat mäkee ja rupee suunnitteleen, mulle tehtiin kotelot 6mm vaneerista ja pyöristykset tehtiin lasikuidulla samalla hiukan jäykistettin koko pahvia kuidulla loppu hiominen ja pakkelointi vei aika kivasti aikaa, et suosittelen pingottaan siihe ton kankaan (katso gti-lehti) sillai säästää paljon töitä ja aineita/rahaa. Nahka olikin sit hiukan vaikeempi ku ostin huonoo nahkaa (ei venyny lämmittämällä) eli kantsii ostaa koe palat nahkaa ja koittaa kuinka venyy muotoon eikä luottaa myyjään! Sit muista vaimentaa ovi koska mulla rämisi koko ovi noilla 2x6.5":lla. Ja muista mitata tarkaan se väli ovesta penkkiin ku mulla repsikan pahvi otti penkkiin kii, eli mittaa kummatkin puolet koska toisella puolen luultavasti lähempänä ovee penkki ja sit tulee ikäviä ylläreitä koittaessa.
"Elämä opettaa, kuolema lopettaa"
"kalikan raato ja 1.5bar"
Vastaa Viestiin