Mikä on vikana kun vilkauttaa vikavaloa(Ascona ja 20SEH kone
Eli ajelin tossa aamulla rauhassa töihin päin jotain ~60-70km/h ja yhtäkkiä auto nykäisi hieman ja vikavalo syttyi. (Eikä ollut edes isoa vesilammikkoa siinä kohtaa vaan lähes kuiva tie, joten tuskimpa tuo nyt kosteuttakaan nieli.) Meinasin että mikä ***kele tälle nyt tuli ja meinasin pyssätä vähän matkan päähän (300m).
No kuitenkin jo ennen pysäkkiä vikavalo sammui itsestään. Noh ajoin siitä sitten lyhyen pätkän,sammutin auton ja käynnistin uudestaan ja yhtä hyvin se lähti käymään kuin ennenkin.
Siitä menin töihin ja lähdin taas töistä eikä mitään oikkuja tapahtunut eikä vikavalosta ollut mitään merkkejä.
Eli mikä helvata tätä autoa vaivaa ??
Ei kuitenkaan ihan kokoaikaa viitsisi autoakaan rempata kun juuri viimeviikolla sain nokkahihnan, rattaat ja vesipumpun vaihdettua, kun kampiakselin ratas söi hihnasta 10kpl hampaita.
No kuitenkin jo ennen pysäkkiä vikavalo sammui itsestään. Noh ajoin siitä sitten lyhyen pätkän,sammutin auton ja käynnistin uudestaan ja yhtä hyvin se lähti käymään kuin ennenkin.
Siitä menin töihin ja lähdin taas töistä eikä mitään oikkuja tapahtunut eikä vikavalosta ollut mitään merkkejä.
Eli mikä helvata tätä autoa vaivaa ??
Ei kuitenkaan ihan kokoaikaa viitsisi autoakaan rempata kun juuri viimeviikolla sain nokkahihnan, rattaat ja vesipumpun vaihdettua, kun kampiakselin ratas söi hihnasta 10kpl hampaita.
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Vikamuistin lukua ilmaiseksi.
Ei ole vaikeata, jos osaat englantia.
http://www.topbuzz1.carenthusiasts.co.u ... _codes.htm
Ei ole vaikeata, jos osaat englantia.
http://www.topbuzz1.carenthusiasts.co.u ... _codes.htm
tule ensi viikolla käymään turun masterfitissä niin katotaa noi vikakoodit sulta mutta mun auto teki tota ihan samaa ja se vaan rupes tuleen useammin ja useammin, mulla ainakin autto kun puhdistin/korjasin kaikki mmadotukset, moottorin/boksin ymym. ja sitten vielä puhdistin bensa pumpun liittimet. ja niin mulla ei ollu mitään vika muistissa=)
Suzuki gsxr
bikedrifters.fi
bikedrifters.fi