pakoputkenpään vaihto

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
tuomas20
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja tuomas20 »

Eli kun noita myydään noita erillisiä pakoputken päitä niin millä tavalla ne saisi vaihdettua, pitääkö rälläkällä vetästä se orkkis pää siitä irti ja sitten siihen kiinnittää se custom pää? Vai miten kannattaisi tämä toteuttaa? Kun noitahan on noilla holkkikiinnityksillä sekä hitsattavaa mallia. Itse en omista hitsausvehkeitä joten holkkikiinnike olisi varmaan minulle sopiva?
Black Diamond
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Black Diamond »

Tosi "söpö" kysymys. :roll:
Astra G-98
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Astra G-98 »

On 2004-07-30 14:04, Platinum wrote:
Tosi "söpö" kysymys. :roll:
:wink:
Stefa
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Noh noh eipäs nyt vinoilla siellä...
No hitsattava on parempi, pysyy toisin kuin joissakin päissä olevat ruuvihässäkkä kiinnitykset, iteltä yks irronnut, ja lisäks kunnon tiiviillä hitsauksella ei tule ylimääräisiä "pörinöitä"
hercules
'Diplomat'
'Diplomat'
Jäsennumero: 1298
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hercules »

Ja mulla tuli ainakin vastaan onkelma kiinnityksessä, koska opelixen vakio ulostulo pikku-koneissa tulee kaartuvasti sinne loppuun, jäi hölmösti takakenoon. Eli jos normaali putkiulostulo niin kannattaa ainakin rälläkkää käyttää.
jalu78
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jalu78 »

On 2004-07-30 15:01, Stefa wrote:
Noh noh eipäs nyt vinoilla siellä...
No hitsattava on parempi, pysyy toisin kuin joissakin päissä olevat ruuvihässäkkä kiinnitykset, iteltä yks irronnut, ja lisäks kunnon tiiviillä hitsauksella ei tule ylimääräisiä "pörinöitä"
kyllä autossa ääntä pitää olla! "siellä voimaa missä ääntä" sanoi kerran yks rallissa...
Vastaa Viestiin