Mikä vapaavirta suodatin olisi hyvä hinta/laatu suhde?

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
peteuusi
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja peteuusi »

eli, mikä olisi hyvä? Twister green, fk vai k&n? Niin ja minkä kokoinen sopii c20xe koneeseen?

<font size=-1>[ This Message was edited by: peteuusi on 2004-08-01 23:03 ]</font>

<font size=-1>[ This Message was edited by: peteuusi on 2004-08-01 23:07 ]</font>
Manu82
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Manu82 »

Ja samalla mitkä 2.0dti:hin?
Speitan
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speitan »

Mulla on JR ja oon ollu tyytyväinen.
hauvavauva
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja hauvavauva »

GTI-Magazinessahan oli testi. Sen tais voittaa Greenin Twister. Olikohan sillä tehonlisäys n. 10 hv. Hintaa tuolla on n. 150 e. FK:n twisteriä olen kans katsellut. Toimintaperiaate lienee sama mutta hinta vain puolen Greenin suodattimesta. K&N oli tuossa testissä kai yhtä hyvä kuin Green. Ja hinnaltaankin samaa luokkaa. Eli valitseppa minkä tahansa näistä niin pahasti pieleen ei voi mennä. Itse en ainakaan harkitsisi mitään muuta. :smile:
calibra-92
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja calibra-92 »

mahtaakohan tossa "suodatus tehokkuudessa" olla jotain eroja halvempien ja kalliimpien kartiosuodattimien välillä
ois hyvä tietää kuinka paljon vähemmän paskaa greenin twister päästää koneeseen kuin esim: fk ta joku muu halpis malli
Vastaa Viestiin