astra -00 vahvistin kaapeli...

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
aasi
'Agila'

Viesti Kirjoittaja aasi »

...oiskos joku viimeaikoina vetäny astraan virtakaapelia? vanha tuttu ongelma, eli konehuoneeseen ei meinaa päästä. ajattelin kysästä jos joku ois jo löytäny sen reiän mistä vois vetää, ni ei ite tarviis nii kovasti ettii. oon kyllä jo muutaman tunnin siihen ehtiny tuhria... muitakin vinkkejä johtojen vetämisestä saa laittaa.
Lallevihtinen
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lallevihtinen »

Saisko sinne ite porattua reijän ja siihen sit läpivientikumi??
Astra J OPC
EX: Omega B 3.0 V6 24V "MV6", Astra F+G, B+C Vectra.
aasi
'Agila'

mä yritän pitää sitä poraamista vasta viimesenä vaihtoehtona. kyllä noista yleensä on joka autosta jostain se reikä valmiinaki löytyny. ei vaa tästä oo viel sattunu etee..
stiflat
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja stiflat »

Ilmeisesti siis G Astra kyseessä.
Itse vedettiin hansikaslokeron takaa
(irroita) olevasta valmiista reijästä
omaan '99iin.
Flamingo
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Flamingo »

Itse olen nyt jo toiseen autoon vetänyt virtapiuhan pohjan alta. Sellaisessa betonivalun sisään laitettavassa valkoisessa muovisuojaputkessa mahtuu paksukin virtakaapeli menemään ja nippusiteillä jarruputkien kannattimiin kiinni. Johto suoraan akulta varapyöräkoteloon läpivientikumin kautta. Vaihtoehtoisesti voi vetää takapenkin alle. Todella helppo tapa vetää johto, varsinkin jos saa auton kunnolla ylös pukeille tjms.

En ole vielä keksinyt mitään huonoa puolta tuossa asennustavassa. Tosin en ole autoa kokeillut katsastaakaan kertaakaan tuon asennuksen kanssa, mitäköhän inssi on mieltä kun jarruputkiin sitoo tavaraa kiinni...? No ens kuussahan sen näkee.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Flamingo on 2004-08-02 10:11 ]</font>

<font size=-1>[ This Message was edited by: Flamingo on 2004-08-02 10:13 ]</font>
aasi
'Agila'

v#%tu, nyt alkaa pikkuhiljaa harmittaa... ei reiän reikää missää. täytyy kyl sanoo et hyvin on tiivistetty toi auto. ei oo ihme et on hiljanen sisälle. varmaa nyt kuitenki pakko poraa reikä tonne sisälämppärin reiän vieree..
Astra G-98
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Astra G-98 »

Koitappa kuskin puolelta pyyhkijöiden suojamuovin alla pitäisi siellä ihan nurkassa olla läpivientikumi sitä kautta kun vetää niin johto tulee kuskin kohdalle kojetaulun taakse.
Hanskix
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Hanskix »

Kyllä siellä on läpivientikumeja, ainakin lämppärikotelossa. Käytä aina sulaketta ja kunnon sulakerasiaa lähellä akkua +piuhassa, ettei piuha vedä oikosulkuun läpivienneissä varsinkin, jos poraat oman reiän ja laitat kumin. Kuuden neliön johdin saa aika pahaa jäkeä konehuoneessa jos menee oikoseen
Vastaa Viestiin