astra -00 vahvistin kaapeli...
...oiskos joku viimeaikoina vetäny astraan virtakaapelia? vanha tuttu ongelma, eli konehuoneeseen ei meinaa päästä. ajattelin kysästä jos joku ois jo löytäny sen reiän mistä vois vetää, ni ei ite tarviis nii kovasti ettii. oon kyllä jo muutaman tunnin siihen ehtiny tuhria... muitakin vinkkejä johtojen vetämisestä saa laittaa.
- Lallevihtinen
- 'Diplomat'

- Viesti:
Itse olen nyt jo toiseen autoon vetänyt virtapiuhan pohjan alta. Sellaisessa betonivalun sisään laitettavassa valkoisessa muovisuojaputkessa mahtuu paksukin virtakaapeli menemään ja nippusiteillä jarruputkien kannattimiin kiinni. Johto suoraan akulta varapyöräkoteloon läpivientikumin kautta. Vaihtoehtoisesti voi vetää takapenkin alle. Todella helppo tapa vetää johto, varsinkin jos saa auton kunnolla ylös pukeille tjms.
En ole vielä keksinyt mitään huonoa puolta tuossa asennustavassa. Tosin en ole autoa kokeillut katsastaakaan kertaakaan tuon asennuksen kanssa, mitäköhän inssi on mieltä kun jarruputkiin sitoo tavaraa kiinni...? No ens kuussahan sen näkee.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Flamingo on 2004-08-02 10:11 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: Flamingo on 2004-08-02 10:13 ]</font>
En ole vielä keksinyt mitään huonoa puolta tuossa asennustavassa. Tosin en ole autoa kokeillut katsastaakaan kertaakaan tuon asennuksen kanssa, mitäköhän inssi on mieltä kun jarruputkiin sitoo tavaraa kiinni...? No ens kuussahan sen näkee.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Flamingo on 2004-08-02 10:11 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: Flamingo on 2004-08-02 10:13 ]</font>
-
Astra G-98
- 'Senator'