Suunnittelin vaihtavani siihen moottorin ja muut tarvittavat kilkkeet, mutta ajattelin kysäistä että millaista moottoria muut yleisesti suosittelevat? Eli millaisen sinä itse siihen laittaisit? (C20XE,C16XE...)
Olen miettinyt tuon C20XE koneen laittamista, mutta miten sellaisen sovitus porrasperäisen 1.6 Kadetin keulille passaa katsastusmiesten mielelle? Joutuuko koria vankistamaan ja alustaa korjailemaan? Onko tietoa tai villejä arvauksia?
Sitten vielä tuosta C20XE koneesta: Jostain luin että se on yksi GSI Kadetin kone mutta sitten olen lukenut sen olevan sekä Calibrassa että Vectrassa. Millaisia eroja on esim. Kadetin ja Calibran C20XE koneilla? Menee tällainen asioihin perehtymistä yrittävä aikalailla sekaisin kun kaikissa autoissa on samalla mallimerkinnällä olevat koneet...
<font size=-1>[ This Message was edited by: PappilaPA on 2004-08-03 14:48 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: PappilaPA on 2004-08-04 22:32 ]</font>