G-astra sportit..
-
astramaani
- 'Diplomat'

olen tos ajatellu astraa päivittää uudempaan,ajatellu 1.8 tai 2.0 sporttia.
te jotka näillä ajelette minkälaisia kokemuksia löytyy.ajo-ominaisuudet ja tietysti ne viat..mallil ei oo väliä farmarit,3 oviset ym..kokemuksia??
te jotka näillä ajelette minkälaisia kokemuksia löytyy.ajo-ominaisuudet ja tietysti ne viat..mallil ei oo väliä farmarit,3 oviset ym..kokemuksia??
Exät, Ascona b, Astra f, Vectra b, Vectra C, Zafira 1,7cdti Nyk. Astra j 1.6cdti
Mulla on vm.99 2.0 sport, jolla on ajettu 120tkm. Tyhjäkäynninsäädin on vaihdettu, takajarrut on ollut kolme kertaa korjattavana,muutama anturi on mennyt, valomuistin rele ja nyt seuraavaksi pitää vaihtaa venttiilinnostimet.
Mielestäni auto on hyvä ajaa. Ei oo mikään tykki lähtemään paikaltaan, mutta ohituksissa on mukavan ripeä.
Mielestäni auto on hyvä ajaa. Ei oo mikään tykki lähtemään paikaltaan, mutta ohituksissa on mukavan ripeä.
-
astramaani
- 'Diplomat'

Mulla on ollut uudesta asti -99 3D Sport, tosin 1.6 16V koneella. Vikoja ei ole juuri ollut, valoautomatiikan rele juotettu, infonäytön taustavalo vaihdettu ja takaiskarit uusittu. Mittarissa kohta 130tkm. Ovat olleet todella edullisia kilometrejä, kulutuskin on reilusti alle 7l/100tkm.
Kannattaa harkita myös tuota 1.6 koneista, ero suorituskyvyssä ei ole kovin suuri.
Kannattaa harkita myös tuota 1.6 koneista, ero suorituskyvyssä ei ole kovin suuri.
-
SporttiFarkku
- 'Kapitän'

Itselläni on vm. 2000 sport farmari (2.0) ja täytyy sanoa, että olen ollut kaikin puolin tyytyväinen siihen.
Ostin sen v. 2003 keväällä ja kilometrejä olen sillä itse ajanut n. 35.000. Yhteensä mittarissa on 165tkm.
Vain ilmastointi on pitänyt korjata, muuten vain kuluvia osia (jarrupalat ja -levyt, jakohihna, öljyt (onko se osa?!?)) on vaihdettu. Ruostetta ei näy, eikä pitäisikään tämän ikäisessä näkyä.
Auto on vakaa ajella maanteitä pitkin ja ketterä myös kaupungissa. Ohi pääsee jos tarvitsee, eikä kulutuskaan ole mikään aivan mahdoton (n. 8l/100km).
Aivan mainio ainakin näin perheellisen käyttöautona
Ostin sen v. 2003 keväällä ja kilometrejä olen sillä itse ajanut n. 35.000. Yhteensä mittarissa on 165tkm.
Vain ilmastointi on pitänyt korjata, muuten vain kuluvia osia (jarrupalat ja -levyt, jakohihna, öljyt (onko se osa?!?)) on vaihdettu. Ruostetta ei näy, eikä pitäisikään tämän ikäisessä näkyä.
Auto on vakaa ajella maanteitä pitkin ja ketterä myös kaupungissa. Ohi pääsee jos tarvitsee, eikä kulutuskaan ole mikään aivan mahdoton (n. 8l/100km).
Aivan mainio ainakin näin perheellisen käyttöautona
Toinen Ooppeli vaihtui Volkkariin...
~VW Passat 2.0 Variant ja Corsa B 1.0~
~VW Passat 2.0 Variant ja Corsa B 1.0~
Olen samaa mieltä edellisen kanssa.Mulla on -03 Astra 1.8 Sport farmari ja olen erittäin tyytyväinen. Sillä on ajettu 35000 km josta itse n. 25000 km ja tänä aikana on laitettu kampiakselin asentotunnistin(?) muuten vain normaali huolto.Ei ole tuuliherkkä kuten jotkut aikaisemmista autoistani.Kulutus mulla on pyöriny ilmastoinnin kanssa 7 l/100 molemmin puolin.Alusta ei ole mikään kivireki mutta sopivan tömäkkä ainakin mulle.Valkoiset mittarit on yllättävän erottuvat ja helppolukuiset.
Eli tosi ok
)
Eli tosi ok
Alla on 1.8 sport, 5 ovea ja mallia 2002. Mikäs sillä on ajellessa, kulkee riittävän ripeästi. Ainoastaan alusta on vähän löysänlainen vakiona, mutta jos tulee vielä pidettyä pitkään niin alusta vaihtuu tiukempaan sitten kun iskarit ovat vaihtokunnossa. 59000 km takana eikä oikeastaan mitään ole ollut paitsi toi ikuinen raitisilmasuodatin mitä kukaan ei osaa asentaa paikalleen. Outoa sinänsä kun 1999 mallin G-Astrassa ei ollut suodatinongelmaa.
Exät: Corsa B ja C, 2x Astra G, Zafira B ja C.
-
AstraG2000
- 'Kadett'

- caravan-coupe
- 'Diplomat'

- caravan-coupe
- 'Diplomat'

Noo...
monitoimi-näyttö
valorele
vesipumppu
vesipumppu toisen kerran
venttiilivarren kumit
takaiskarit
taka-äänenvaimennin
laturi
pakosarja
pakosarjan pinnapultit poikki
tulpanjohdot
etuiskarin yläpään laakeri
moottorin lämpötunnistin
Nämä viat tulee ekana mieleen, mutta onneksi
kaikki on ollut itse korjattavissa.
monitoimi-näyttö
valorele
vesipumppu
vesipumppu toisen kerran
venttiilivarren kumit
takaiskarit
taka-äänenvaimennin
laturi
pakosarja
pakosarjan pinnapultit poikki
tulpanjohdot
etuiskarin yläpään laakeri
moottorin lämpötunnistin
Nämä viat tulee ekana mieleen, mutta onneksi
kaikki on ollut itse korjattavissa.
Z22SE:ssä on sit niitä vikoja ollu että kannattaa varmistaa että se on kunnossa. Itsellä kun meni toi 2.2 mylly paskaks alle 90tkm ajetusta astrasta ja GM ei mitää tommoista korvaa sanoo vaan että "voi voi"On 2004-08-08 18:32, Energetic wrote:
Suosittelen ostaan 2.2 koneella jos vaan budjetti antaa periks.
Niinpä, heittämällä vaan niin kuin huolloissa tehdään. Itseasiassa siellä on pienet urat, mihin suodatin täytyy työntää varovasti ettei se mene ryttyyn tai mutkalle. Pari kertaa olen kurkannut että missäs se suodatin on niin siellä se makaa vinossa ja kurtussa ja kojelauta on täynnä koivunsiemeniä.On 2004-08-05 11:05, -JMV- wrote:Mitäs vaikeeta siinä onOn 2004-08-04 19:36, tommyt wrote:
paitsi toi ikuinen raitisilmasuodatin mitä kukaan ei osaa asentaa paikalleen. Outoa sinänsä kun 1999 mallin G-Astrassa ei ollut suodatinongelmaa.
Ottaa hanskalokeron irti jonka jälkeen pääset vaihtamaan suodattimen.
Exät: Corsa B ja C, 2x Astra G, Zafira B ja C.