BEE-mallit
-
astramaani
- 'Diplomat'

Entäs B-Kadett, B-Kapitän, B-Admiral, B-Diplomat, B-Rekord, B-Corsa, B-Vectra, B-Omega, B-Senator, B-Commodore, B-Monterey... noita Opelin B-malleja kun on aika paljon muitakin kuin vain B-Ascona ja B-Manta... 
B-Asco ja B-Manta ovat omasta mielestäni molemmat sopusuhtaisia onnistuneita korimalleja samalle tekniselle rakenteelle.
B-Asco ja B-Manta ovat omasta mielestäni molemmat sopusuhtaisia onnistuneita korimalleja samalle tekniselle rakenteelle.
-
astramaani
- 'Diplomat'

-
kumimuumi
- OCF Member

Niin no.. Mun mielestä Manta on coupemaisena autona paljon "teininpi" kuin cona. Ja bad-ass-conassa on jotenkin enemmän sitä jotain kuin mantassa.
Mä ottaisin ennemmin jonkun sammakko-fät-äss-conan kuin mantan. Täytyy tosin myöntää. että kerran olin tosissani vaihtamassa asconaa mantaan, kun kohdalle osui yksi tekniikaltaan todella kiinnostava yksilö. Että herra vaan tekee niin kuin itse tykkää

Mä ottaisin ennemmin jonkun sammakko-fät-äss-conan kuin mantan. Täytyy tosin myöntää. että kerran olin tosissani vaihtamassa asconaa mantaan, kun kohdalle osui yksi tekniikaltaan todella kiinnostava yksilö. Että herra vaan tekee niin kuin itse tykkää
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
- Ooppelijanne
- 'Senator'

- Viesti:
Juu kyllä ääni Mantalle... coupe on aina coupe, mutta eipä kyllä siististi tehdyssä Askonassakaan vikaa ole.
Ehkä mieltynyt saman muotoilian tuotteisiin? Manta B pihassa, samoin Calibra, ja astra coupe on seuraavana ostoslistalla...
Kyllä nuo muutkin B-mallit on hienoja, b vectra, b senator.. A- mantaa unohtamatta
Ehkä mieltynyt saman muotoilian tuotteisiin? Manta B pihassa, samoin Calibra, ja astra coupe on seuraavana ostoslistalla...
Kyllä nuo muutkin B-mallit on hienoja, b vectra, b senator.. A- mantaa unohtamatta