e kasetin hifistyksestä
-
-SweetAngel90-
- 'Senator'

Ei ou kuvia, mut ite pistin siihen veivin eteen. Siinä on sopiva lokonen, johon mahtuu 6.5" ja vielä paremmin 5.25". Veiviä joutuu kyllä lyhentämään, mutta itse ostin nostimet, niin pääsin veiveistä eroon.
Sinne joutuu vähän peltisaksia näyttämään ja ehkä pientä korotuspalaa, koska se ikkunan sivutukirauta on siinä heti takana. Kosteuttahan sinne sisään pääsee, joten kaiuttimet kannattaa jotenkin suojata.. jonka minä hölmö jätin kyllä tekemättä.
Toki, jos erilliset kotelot tekee. Siitä löytyy kuvia, kun pistät söörtsiin hakua "Author" kohtaan "Ööpln_Rell".. siellä on hifityksestä kysymys ja ata muistaakseni pisti kolmen kuvan sarjan hänen toteutuksestaan erillisten koteloiden kanssa.
Sinne joutuu vähän peltisaksia näyttämään ja ehkä pientä korotuspalaa, koska se ikkunan sivutukirauta on siinä heti takana. Kosteuttahan sinne sisään pääsee, joten kaiuttimet kannattaa jotenkin suojata.. jonka minä hölmö jätin kyllä tekemättä.
Toki, jos erilliset kotelot tekee. Siitä löytyy kuvia, kun pistät söörtsiin hakua "Author" kohtaan "Ööpln_Rell".. siellä on hifityksestä kysymys ja ata muistaakseni pisti kolmen kuvan sarjan hänen toteutuksestaan erillisten koteloiden kanssa.
Enää ei jalkoja palele
-
-SweetAngel90-
- 'Senator'

Pitää -tässä jahka taas jaksaa- ruveta väsäämään jonkinlaista kaiutinpaikkaa sinne alkuperäisten nelituumasten paikalle. Jos jonkinlaisen hässäkän sinne keksis, tosin sinne vois laittaa disujen suotimetkin, mutta katsoopi nyt.On 2004-08-06 20:53, Ola1983 wrote:
Joo mulla on 5.25 siinä käsinojan kohalla ja 4 siellä veivin vieressä ihan hyvin soi...
Pyöritkö Kontiolahdella? Sullahan oli kultanen kebabikö?
Enää ei jalkoja palele
Joo kontiolahdessa asun ja pyöriskelen...On 2004-08-07 12:46, Ööpln_Rell wrote:Pitää -tässä jahka taas jaksaa- ruveta väsäämään jonkinlaista kaiutinpaikkaa sinne alkuperäisten nelituumasten paikalle. Jos jonkinlaisen hässäkän sinne keksis, tosin sinne vois laittaa disujen suotimetkin, mutta katsoopi nyt.On 2004-08-06 20:53, Ola1983 wrote:
Joo mulla on 5.25 siinä käsinojan kohalla ja 4 siellä veivin vieressä ihan hyvin soi...
Pyöritkö Kontiolahdella? Sullahan oli kultanen kebabikö?
-
-SweetAngel90-
- 'Senator'

-
-SweetAngel90-
- 'Senator'

Minusta ainakin ne vakiopaikat siellä kojelaudan päissä ovat huomattavasti paremmat kuuntelua ajatelleen kuin ovet. Muokkaamalla menee helposti 5,25" kaiuttimet, ja diskantit tietenkin A-pilareihin, tai peilikolmioihin jos sähköpeilit...On 2004-08-06 09:49, tpk_83 wrote:
e kasetin etupäähän esim etuoviin yms
Ostin Parhaan, Elän Leveästi - OPEL
Opel Vectra 2,0i CDX '95
Opel Vectra 2,0i CDX '95