Joo eli olis polte hankkii tollanen 2000 mallinen astran coupe turbo,mut hieman epäilyttää tuo vero...
Eli oisko kukaan tuonu ja verottanu tollast turbo coupee tai ees sellast 2,2 coupee,ku niissä ei keskenään suurta markkinaarvo heittoo oo keskenään...
Olis polte hankkii turbo astra....
http://www.tulli.fi Tuolta vois löytyä apua enshätään... Ja jokos koitit tuota Searchia?
Ostin Parhaan, Elän Leveästi - OPEL
Opel Vectra 2,0i CDX '95
Opel Vectra 2,0i CDX '95
muutaman autoa tuoneena olen tutustunut tullin sivuihin,mutta sieltä ei vastausta löytynyt vielä,päivittyvät niin hitaasti.
En kyl seachilläkää löytäny,mut aattelin jos joku kerholaisista ois sellasen hakenu ja tullannu,mut kiitti vinkistä!
En kyl seachilläkää löytäny,mut aattelin jos joku kerholaisista ois sellasen hakenu ja tullannu,mut kiitti vinkistä!
-Turbo Calibra 4*4
-Vectra 2000 4*4
-Astra coupe bertone 2.2
-Vectra 2000 4*4
-Astra coupe bertone 2.2
En ole itse mistään löytänyt tietoa siitä olisiko Astran coupe turboja tuotu suomeen saksasta, mutta omien laskelmien / arvioiden pohjalta veikkaisin ettei sitä kannattaisi lähteä saksasta tuomaan.
Ainakin mitä olen mobile.de:stä katsellut coupeiden hintoja ovat ne myös saksassa aikasta korkeita. Ja verot veikkaisin ainakin yli 7000€ jollekkin 2000 vuoden yksilölle ( arvailua, arvailua ). Eli veikkaisin että auton hinnaksi verotettuna tulisi sellainen 22 000 - 25 000 euroa.
Sitten ei niin hirveästi olisikaan enää eroa suomiautoon ( jos vertaa tuon korkeamman hinta-arvion mukaan ) ja varsinkin jos ajatellaan auton poismyymistä, joskushan sekin on edessä, niin käsittääkseni saksan tuontiautoista ei vastaavaa korvausta vaihdossa saa kuin suomiautosta.
Tottakai vaikka hinnassa ei olisikaan niin suurta eroa, on kyseisiä autoja huomattavasti parempi valikoima saksassa käytettynä ja sieltä varmasti löytäsi paremman yksilön helpommin kuin suomesta eli toisaalta taas...
No joo, jätämpä nämä panettelut tähän.
Ainakin mitä olen mobile.de:stä katsellut coupeiden hintoja ovat ne myös saksassa aikasta korkeita. Ja verot veikkaisin ainakin yli 7000€ jollekkin 2000 vuoden yksilölle ( arvailua, arvailua ). Eli veikkaisin että auton hinnaksi verotettuna tulisi sellainen 22 000 - 25 000 euroa.
Sitten ei niin hirveästi olisikaan enää eroa suomiautoon ( jos vertaa tuon korkeamman hinta-arvion mukaan ) ja varsinkin jos ajatellaan auton poismyymistä, joskushan sekin on edessä, niin käsittääkseni saksan tuontiautoista ei vastaavaa korvausta vaihdossa saa kuin suomiautosta.
Tottakai vaikka hinnassa ei olisikaan niin suurta eroa, on kyseisiä autoja huomattavasti parempi valikoima saksassa käytettynä ja sieltä varmasti löytäsi paremman yksilön helpommin kuin suomesta eli toisaalta taas...
No joo, jätämpä nämä panettelut tähän.