opel huoltoja Tampereella?

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
grunge
'Agila'

Viesti Kirjoittaja grunge »

Olisiko suosittaa hyvää ja edullista puljua joka tekisi Opeliin huoltoja Tampereen alueella? Aikaisemmin on tullut käytettyä Metro-Autolla, mutta on hemmetin on kallis. Muita valtuutettuja huoltoja ei taida olla?
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Jäsennumero: 1227

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

Mää oon käyttäny pikkuhommissa, kuten jarruissa siitä vastapäistä korjaamoa, mikäsenniminytoli...

Kuiteskin siinä hesen vieressä oleva vara-osa putka
JaneZki
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja JaneZki »

On 2004-08-12 10:59, lurttinen wrote:
Mää oon käyttäny pikkuhommissa, kuten jarruissa siitä vastapäistä korjaamoa, mikäsenniminytoli...

Kuiteskin siinä hesen vieressä oleva vara-osa putka
oisko varaosamaailman yhteydessä ad tai joku sellane...
hauvavauva
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja hauvavauva »

Joo, Varaosamaailmahan se siinä Opelin liikkeen vieressä on. Itse en ole siellä (VIELÄ) korjauttanut autoa mutta olen katsellut heidän mainoksiaan lehdessä. Esim etuiskarin vaihto oli 20 euroa/kpl, voiko pitää paikkansa? Siis ilmeisesti jos ostaa iskarit heiltä. Jos sen tuohon hintaan saa niin en kyllä itse rupea asentelemaan vaan menen joku kerta kyselemään saako heiltä alustasarjaa ja paljon koko asennus maksaisi.
JaneZki
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja JaneZki »

On 2004-08-12 14:09, hauvavauva wrote:
Joo, Varaosamaailmahan se siinä Opelin liikkeen vieressä on. Itse en ole siellä (VIELÄ) korjauttanut autoa mutta olen katsellut heidän mainoksiaan lehdessä. Esim etuiskarin vaihto oli 20 euroa/kpl, voiko pitää paikkansa? Siis ilmeisesti jos ostaa iskarit heiltä. Jos sen tuohon hintaan saa niin en kyllä itse rupea asentelemaan vaan menen joku kerta kyselemään saako heiltä alustasarjaa ja paljon koko asennus maksaisi.
'

Ei kai sitä pakko niiltä oo ostaa ellei mainoksessa erikseen mainita, mut halpa on jos 20€ vaihtaa iskarin!
"Elämä opettaa, kuolema lopettaa"
"kalikan raato ja 1.5bar"
hauvavauva
'Admiral'
'Admiral'

[/quote]'

Ei kai sitä pakko niiltä oo ostaa ellei mainoksessa erikseen mainita, mut halpa on jos 20€ vaihtaa iskarin!

[/quote]

On se halpa jos se tosiaan tuon 20 e on. Vai tarkoitettiinko sillä takaiskaria? Senhän vaihtaa helposti ainakin A Vectrassa. Mutta muistikuvani mukaan mainoksessa on ollut halvempikin (toinenkin)hinta iskarinvaihdolle eli varmaan just takaiskarin vaihdolle. Selvästi alle satasen kuitenkin kaikkien vaihto. Semmoinenkin muistikuva on että sisätilanlämmittimen haaroitussarja asennettuna 82 tai 84 euroa. Siinä ei paljon työlle jää hintaa.
Mighty-One
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Mighty-One »

On 2004-08-12 14:09, hauvavauva wrote:
Esim. Hatanpään Euromasterilla maksaa madallus sarjan asennus, samalla kulmien säätö jälkeenpäin ja todistuksen 150e. Taitaa maksaa yhä saman verran.
- Köyhälle kaikki on kallista, varakkaalle halpaa, samanhintaista kaikille... -
hauvavauva
'Admiral'
'Admiral'

[/quote]

Esim. Hatanpään Euromasterilla maksaa madallus sarjan asennus, samalla kulmien säätö jälkeenpäin ja todistuksen 150e. Taitaa maksaa yhä saman verran.

[/quote]

No sinnehän sitä pitää suunnistaa kun se aika tulee. Tuo on mielestäni niin kohtuullinen hinta että itse en rupea jousia ja iskareita vaihtamaan kun kumminkin sen suuntauksen joutuisi teettämään. Kiitos vinkistä. :smile:
Vilkkis
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Vilkkis »

Se on VM-huolto, Ad-varaosamaailman yhteydessä. Vaihdatin viime vuonna iskarit siellä. Ja hinta oli niin että etuiskarin vaihtotyö 20 €/kpl ja takaiskarin vaihtotyö 15 €/kpl. Lehdessä mainostivat iskarinvaihtotarjouksena. Iskarit tulivat niiltä.

Luulisi kyllä että voit viedä itse ostamasi iskarit vaihdettavaksi.
jeees
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja jeees »

Paikka mihin _ei_ kannata viedä tai minä en ainakaan vie.

Autohuolto U. Ollanketo,
Hatanpäänvaltatie 5, TRE

Töistä lähdettäessä auton lähellä haisi bensa ja ajattelin viedä lähimmälle korjaamolle, että nostetaan ylös ja katsotaan vuotaako letkut tai liittimet.
No odottelin siinä aikani ja lopulta auto halliin ja ylös. 'Korjaajana' oli nuori ja asiallinen kaveri. Todettiin, että bensaa oli päässyt valumaan täyttöputkesta. Auto alas ja ulos. Kysyin, että ei kai tuo maksa mitään, johon työmies totesi, että 'ei, mutta käy silti kassalla kysymässä mitä auton nosto ja lasku maksaa, kun tuo johtaja pyörii tuossa'. Kiitin ja kävin hymyssä suin kysymässä kassalla mitä tuo 'työ' maksaa, johon kassatäti hieman hymyillen vastasi, että johtajan mukaan 10 euroa! Maksoin ja totesin vain ovella johtajalle (vanhahko mieshenkilö), että suhteellisen arvokasta teillä tuo auton nosto, johon vastasi, että aika on rahaa.
Noh, eipä tarvitse asioida uudestaan tuossa liikkeessä. Tai, noilla hinnoilla voisi kyllä hakea töihin :grin:
Kiinnostaisi kuulla paikallisilta, että oliko tämä tapaus poikkeus vai käytäntö kys.om. liikkeessä.
grunge
'Agila'

Viesti Kirjoittaja grunge »

Täytynee ehkä käyttää siis tuossa AD varaosamaailmassa.

Tarvisi samalla vaihtaa oikealle taakse nää puslat(vai helat mikä lie), ovat ilmeisemmin väljät. Onnistuneekohan tuollainen tuo myös tuossa AD korjaamossa? Jostain on mielen syövereihin jäänyt semmoinen että vaatisi jonkun erikoistyökalun?!? Voi olla että kuvittelen tosin omiani...
Vilkkis
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Vilkkis »

Kyllä ne ainakin eteen mulle vaihtoi alatukivarren helan.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Vilkkis on 2004-08-18 23:11 ]</font>
Vastaa Viestiin